AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Jeg er en ung mann som startet å onanere i 10 års alder. Greia mi er at jeg fant min mors brukte truser og strømpebukser i skittentøyet og luktet på dette mens jeg onanerte. Jeg fant også hennes hæler og tok på meg samt luktet på de. Dette drev jeg med til jeg ble 17 år gammel Jeg tenkte ikke så mye på at dette var min mor, det var luktene som jeg likte. I dag føler jeg en enorm skam i forhold til dette, tanken på at jeg lukter og slikket min mors truser og strømper gjør meg kvalm. Bør jeg snakke med noen om dette, hva er deres tanker, føler meg syk som har gjort dette. Anonymkode: 8b3b1...6de
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Det kan hende det vil gjøre godt å snakke med noen om det. Det som settes ord på, mister litt makt over deg. Men du er ikke syk. Det er mange slags tig som jør at man tenner, og får utløsning ved onani. Det ene er ikke sykere enn det andre, tenker jeg, uten å være sexolog. Kn være andre her som kan mer om sånt. Anonymkode: ce2b7...fe8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå