Gå til innhold

Date og BJ, hvor vanlig?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere menn som dater aktivt, hvor ofte opplever du å bli sugd av på date (ikke nødvendigvis første date) ? 

Stusset litt på det når jeg snakket med to venninner i dag og fikk inntrykk av at de stort sett sugde de de datet.

(PS:, jeg suger selvsagt men liker gjerne å vente litt)

Anonymkode: 7735d...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis etter 2 eller 3 dater, ikke bare bj, sex også 

• Liker 1
Skrevet

Jeg suger kun i forhold, det gir jeg beskjed om også.😎

Anonymkode: 702e5...a7b

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på. 

Er førstedaten knallbra med god kjemi og klining, kan klining ende med en BJ. Av og til også sex, men da har det vært nokså seksualisert flørting i forkant og vi snakker liksom ikke om et treff med tanke på å bli seriøse kjærester, kanskje.

Ellers kan ting helst skje på date nummer to, for når vi treffes igjen er det jo fordi vi likte hverandre. Da kysser vi kanskje når vi møtes, kysser litt senere med åpen munn og så kan ting bli hetere. Dersom jeg får spandert middag på restaurant elller noe sånt, skal det mye til for at jeg ikke gir en BJ tilbake. Ikke fordi jeg "må", men fordi jeg synes det er litt sexy frekt å "takke for maten".

Anonymkode: c07c4...d91

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har vaginalsex er det vel vanlig å ha oralsex også? Jeg kan ikke skjønne at det kan være noen grunn til å utelate en del av sexen.

Anonymkode: 1a4ad...bd2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri «kun» gitt en BJ på en date. Som del av sex, ja, men aldri kun en BJ i seg selv.

• Liker 3
Skrevet

BJ er forspill til sex, skal jeg gi det er det ren service til noen jeg liker veldig godt. Det er jo heller ikke sånn at det returneres med en slikkejobb til meg, så da er det ikke noe jeg spanderer på fremmede. 

Anonymkode: 245b8...f39

Skrevet

På dater som har endt med sex har det alltid vært BJ involvert. Noen ganger har den jeg har vært på date med hatt mensen og da har jeg fått en BJ uten at det har blitt annen sex.

Anonymkode: 9f05c...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...