AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Siste dagene har damen min oppført seg rart. Vi er samboere. Hele begynte an jeg følte at damen var litt snodig. Spesielt da damen skulle ta seg et bad, kom ut med håndkle på armen og lurte på hvor katten var, sa han er her på kjøkkenet. Da gikk samboeren til stuen og sa er han her. Eneste grunnen var at damen skulle hente telefonen sin. Den ble gjemt i håndkle så jeg ikke skulle se det, hvordan jeg vet det, er at damen fikk melding og lyden kom fra håndkle. I tillegg låste damen døra, da det var tid for bad. Gjør aldri dette. For 2 Dager siden skulle damen fikse neglene sine. Nå aner jeg ikke hvor lang tid det tar men bli borte i over 4 timer for negler er vel i overkant? Igår skulle damen plutselig farge håret. Er greit nok det, men stusset på følgende. Damen min har ikke jobb og er stort sett bare hjemme. Jeg jobber på dagen som regel. Damen har ofte sagt at jeg bare venter på at du kommer hjem på kvelden. Så hvorfor skal da samen farge håret på kvelden? Ikke bare det, men tar det virkelig over 5 timer og farge håret? Så idag. Kom hjem fra jobb, virker igjen veldig stille. Spørr om det er noe galt, nei er ikke det. Blir nesten litt sur. Vi spiser, setter oss i stua, og damen sier jeg tar meg ett bad. Etter badet, sier damen jeg går å legger meg. Klokken var 20.45. Er du ikke iform? Nei alt er fint. Alt virker så ekstremt merkelig. Kanskje jeg overreagerer? Anonymkode: a244d...3e5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Hm, Skjønner du reagerer på dette, virker som hun snakker med noen ja.. Du må bare spørre henne rett ut å se hvordan hun reagerer Anonymkode: ddaa8...8f0 5
Anonymou Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Konfronter henne. Ikke noe vits å gå nølende rundt med dette. Lykke til. 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Du må bare snoke rundt. Her er noe galt ja. Det tar ikke 5 timer hos frisøren nei. Heller ikke hos pedikyr. Anonymkode: 20bea...a35 2
Sokkar Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Frisøren bruker 5 timer på å stripe mitt hår også... Du ser vel om håret hennes er farget og neglene fine, eller ikke? 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 2 minutter siden, Sokkar said: Frisøren bruker 5 timer på å stripe mitt hår også... Du ser vel om håret hennes er farget og neglene fine, eller ikke? Selvfølgelig er det blitt gjort noe. Damen hadde aldri sagt at dette skal gjøres, så bli borte i 5 timer og ikke gjort noen ting. Anonymkode: a244d...3e5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 Har ikke lyst til å ta det opp, før jeg hørte her inne om det kan være grunn for misstanke. Anonymkode: a244d...3e5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Skrevet 13. januar 2021 Hadde jeg vært deg hadde jeg konfrontert henne. Eventuelt kunne du jo prøvd å få tak i mobilen hennes og snoket litt? Hadde blitt sykt forbannet om dama hadde holdt noe slikt hemmelig for meg. Hva med å følge etter henne når hun skal ut?😂 se hvilken retard hun er med? (Om det er tilfelle ofc). Anonymkode: abcc0...8be 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #9 Skrevet 13. januar 2021 Jeg ville sjekka mobilen hennes grundig mens hun sov for å få det ut av verden. Er hun feks logget inn med googlekonto på telefonen og du vet passordet til googlekontoen kan du logge deg inn på google.com/myactivity. Her kan du se hvilke apper som er brukt, alle søkelogger og nettsteder, og du kan se hvor hun har vært til en hver tid, såfremst hun har disse funksjonene på. Hvis ikke, slår du dem på. Bedre å sjekke grundig enn å bli holdt for narr. Anonymkode: d856b...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #10 Skrevet 13. januar 2021 Angående frisør. Jo det kan fint ta 5 timer å farge ett hår, det kommer helt an på tykkelse og lengde på håret samt hvilke produkter som brukes. Vanlig? Nei, men det kan det. I tillegg kan hun ha ventet en stund, kanskje det tar mer tid pga smittevern osv. Lengste jeg har vært hos frisør var 7 timer, da farget, stripet, kuret og klippet jeg, samt stylet det. Har tykt hår til midt på ryggen. Anonymkode: b73da...51d 2
AnonymBruker 42 Skrevet 13. januar 2021 #11 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Stol (nesten) alltid på magefølelser, og ta opp saken. Bonus : Ikke kall dama/partner/kjæreste/kÅne for "damen", om du ikke er eksepsjonelt yachete, og sover med ascot Endret 13. januar 2021 av Beeblebrox 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #12 Skrevet 13. januar 2021 Følg magefølelsen din, den har som regel (dessverre) rett. Som du sier har det jo med endringen i oppførselen å gjøre, ikke bare hva hun faktisk gjør. Anonymkode: 3af1a...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #13 Skrevet 13. januar 2021 Damen er kanskje det ja Anonymkode: 1d06c...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #14 Skrevet 14. januar 2021 Kanskje hun planlegger en overraskelse til deg,,og av den grunn opptrer mystisk ?? Ellers er ikke handlingene hennes eller tidsbruken så rare,synes jeg... Men magefølelsen forteller deg at noe er annerledes...Men det kan være mange andre grunner... Kanskje et familiemedlem eller venn,som har et problem ,, som hun støtter og hjelper.... Det kan være ting ifht hennes egen helse... Så det trenger ikke være utroskap.... Verst tenkelige scenario, er at hun chatter med én på nett...og da må dere jo ordne opp i det....men ellers er det lite sannsynlig å treffe en ny potensiell elsker om dagen,,,pga Corona.... særlig når hun går mest hjemme....ikke den store plattformen..Dere får prate sammen 😉 Nå er det snart Valentines også,,,gjør det til en helaften,,,så ser du fort hvor du har henne ( tror jeg ❤) Anonymkode: b5bd8...37e 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #15 Skrevet 14. januar 2021 Mange av de klassiske tegnene på utroskap her. Men det beste er nok å sette seg ned å prate skikkelig ned henne, og be henne ha nok respekt for både deg og seg selv til å være ærlig. Så noen her skreiv at hun kanskje hjalp en venn, for å være helt ærlig var det unnskyldninga jeg brukte da jeg var utro. 'jeg hjelper en venn som har det veldig tungt, og du har ikke noe med hva vi snakker om' pleide jeg å svare. (Jeg hadde fått samme svaret servert noen år tidligere, men da hjalp han faktisk en venn, så den var litt trygg å bruke, da jeg kunne ref til hvordan han selv hadde følt for å være en sann venn) Legger med tittelen på en låt jeg synes du kan høre på også, for magefølelsen er en ting, men kan den bli påvirket av hva du observerer av forandringer? Javier Colon- ok, here's the truth. Anonymkode: c0784...401
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #16 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siste dagene har damen min oppført seg rart. Vi er samboere. Hele begynte an jeg følte at damen var litt snodig. Spesielt da damen skulle ta seg et bad, kom ut med håndkle på armen og lurte på hvor katten var, sa han er her på kjøkkenet. Da gikk samboeren til stuen og sa er han her. Eneste grunnen var at damen skulle hente telefonen sin. Den ble gjemt i håndkle så jeg ikke skulle se det, hvordan jeg vet det, er at damen fikk melding og lyden kom fra håndkle. I tillegg låste damen døra, da det var tid for bad. Gjør aldri dette. For 2 Dager siden skulle damen fikse neglene sine. Nå aner jeg ikke hvor lang tid det tar men bli borte i over 4 timer for negler er vel i overkant? Igår skulle damen plutselig farge håret. Er greit nok det, men stusset på følgende. Damen min har ikke jobb og er stort sett bare hjemme. Jeg jobber på dagen som regel. Damen har ofte sagt at jeg bare venter på at du kommer hjem på kvelden. Så hvorfor skal da samen farge håret på kvelden? Ikke bare det, men tar det virkelig over 5 timer og farge håret? Så idag. Kom hjem fra jobb, virker igjen veldig stille. Spørr om det er noe galt, nei er ikke det. Blir nesten litt sur. Vi spiser, setter oss i stua, og damen sier jeg tar meg ett bad. Etter badet, sier damen jeg går å legger meg. Klokken var 20.45. Er du ikke iform? Nei alt er fint. Alt virker så ekstremt merkelig. Kanskje jeg overreagerer? Anonymkode: a244d...3e5 Du skrev ordet 'damen 11 ganger i dette innlegget.. Anonymkode: 8ff5e...1ae 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #17 Skrevet 14. januar 2021 Jeg hadde rett og slett gått bort til henne og sagt: "Hvem snakker du egentlig med? Jeg vet du snakker med en mann. Hvorfor? Er forholdet vårt så dårlig?" Hun er uten tvil på flørten med en annen person. Istedenfor å gå rundt grøten og hinte ville jeg gått rett på. Anonymkode: c9765...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #18 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke lyst til å ta det opp, før jeg hørte her inne om det kan være grunn for misstanke. Anonymkode: a244d...3e5 Ikke ta opp noe som helst. Hvis hun aner at du mistenker noe skjuler hun sporene. Gå i FBI modus og aldri konfronter uten bevis. Hun nekter, du kan ikke bevise noe. Hun ødelegger bevis og skjuler sin spor bedre. Anonymkode: ed45c...797
nomore82 Skrevet 14. januar 2021 #19 Skrevet 14. januar 2021 Jeg mener oppriktig at dersom en er i et forhold og havner der du nå er med så mye mistanke og totalt mangel på tillit, så risikerer man fort at det går rett vest med forholdet. Sjekke telefon, spionere osv mener jeg ikke hører hjemme i et forhold. Ja jeg skjønner at det er en kjip situasjon du er i, men enten så er hun utro og forholdet er over(sannsynligvis) eller så har du brutt tilliten hennes og forholdet er minst like mye på kanten. Enten må du legge bort tanken til du er sikrere i din sak(noe du sannsynligvis ikke klarer) eller så må du konfrontere henne og se hva hun svarer og hvordan hun svarer - og ikke minst hva endrer seg etterpå. Og så ta det derifra. 4
Magnifique Skrevet 14. januar 2021 #20 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du skrev ordet 'damen 11 ganger i dette innlegget.. Anonymkode: 8ff5e...1ae Woop, skikkelig viktig å gå tilbakemelding om dette til ts! Veldig konstruktivt og hjelpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå