Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått nye naboer over og nå kjører de på, og de har holdt på i 5-10 minutt. Inn og ut og masse sengelyder ><

Å nei, håper ikke det blir en vane!

Skrevet

:ler:

Jeg hadde også sånne naboer. Skjønner ikke at det ikke legger en demper på entusiasmen når de da være klar over at det høres?

Skrevet

Vær bare glad til at du ikke hører:

MAGDA!!!

NÅ KOMMER DU HER!!!

før knirkelydene.

Det opplevde vi.

Skrevet

Det blir nok en vane, tror du ikke det? ;)

Skrevet

Naboene er vel det siste man tenker på når man er igang - man tenker liksom ikke - Ojsann, kanskje naboene hører meg akkurat nå! :ler:

Skrevet
Vær bare glad til at du ikke hører:

MAGDA!!!

NÅ KOMMER DU HER!!!

før knirkelydene.

Det opplevde vi.

Stakkars Magda..... :forvirret:

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Det var da også noe å tenke på... Vi bor også kliss tett våre naboer. Soverommet vårt ligger vegg i vegg med badet deres, derfor hører vi heldigvis ikke noe når de holder på inne på soverommet sitt.

Men så kom jeg da på at når jeg legger meg om kveldene så hører jeg noen ganger at de er på do og går i dursjen der inne samt når de prater, da må de jo kunne høre oss også da?? Og vi er ikke helt stille av oss altså.... :rodme:

(Og ikke misforstå, jeg ligger ikke å lytter etter lyder altså.... :roll: men har tungt for å sove noen ganger).

Tror nesten vi skal flytte til ett av de andre soverommene jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg driter i om naboene hører oss. Nei, stryk det, jeg håper de hører oss. De er nemlig single, unge menn med en suksessrate hos det motsatte kjønn som til forveksling kan minne om Tysklands seiere i verdenskriger. Det er alltid gøy å gni det inn hos de som er mindre vellykket enn deg selv.

Skrevet
Stakkars Magda..... :forvirret:

Nemlig - det var ikke gøy.

Skrevet

Jeg pleier å ha sex med verandadøra oppe, jeg vil at andre skal høre oss.

Skrevet

Overgrep? Eller lekte de litt S/M e.l.? :forvirret:

Skrevet

Er enig med dem som synes synd på Magda.

Det hender vi hører naboene våre, så de hører sikkert oss i blant også. For noen år siden hadde vi tidenes mest høylytte naboer. Veggen mellom deres soverom og oppgangen er ikke tykk, og jeg skulle ta ukens trappevask. Så begynner altså naboene (klassisk: dama hylte og hylte verre, mens mannen brølte litt etterhvert), mens jeg vasker trappa. Så kommer en annen nabo på vei ut og fikk med seg både min trappevask og naboenes litt morsommere gjøremål ;) Da ble hele greia ganske komisk :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Huff, fikk en dårlig følelse nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...