AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Jeg har en aseksuell kjæreste. Eller så har han noen problemer med sex og kroppskontakt. Han vil ikke bli tatt på under hodet ryggen ok resten ser jeg han ikke er komfortabel med. Hadde mere sex før men da mere rett på og aldri orgasme for han. Vel vi sluttet å ha sex og for meg så var det greit. Det ble så kjedelig og ensporet at jeg ikke tente lenger . Han er min aller aller beste venn og god som gull og kjempe flink å stille opp. Han kan å være verdens størst ertekrok og plagsom . Men siden vi ikke har sex bestemte jeg meg for å fjerne spiralen. Oj da kom sex lysten tilbake. Og lysten å ta på kroppen til sexpartnere. Mrn ikke hans kropp . Det toget er dratt. Men savner så total kropps kontakt begjær og det å kline. Jeg kan ikke gjøre det slutt med han han har hjulpet meg så mye og viss jeg drar nå svikter jeg. Men hvordan få kvalt denne følelsen. Vi bor ikke sammen vi ser hverandre i helgen og mulig er besøk i løpet av uka. Ingen barn sammen. Men jeg føler jeg er jo glad i han. Og han stiller opp for han elsker att jeg er takknemlig. Han elsker følelsen av å gi meg dårligst samvittighet fordi jeg får ting og han fikser ting. Men det jeg trenger nå kan han ikke gi og ikke vil jeg ha det av han. Hva hadde dere gjort i denne situasjonen Anonymkode: 72c7a...016
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Jeg hadde fått bort en person som ødelegger meg såpass mye psykisk, for det er jo det han gjør. Du er voksen. Du tar valg som skal gi deg noe bra i livet. Han finner ut av ting på egenhånd. dette forholdet dere har er ikke sunt i det hele tatt. Du trenger få han vekk, bruke tid på deg selv og etter hvert date mannfolk som passer bedre for deg. Anonymkode: df6fb...868 3
EbbaGrønn Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Det der er jo ikke et forhold, men et vennskap. Hvorfor late som om det er noe mer? 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 EbbaGrønn skrev (16 minutter siden): Det der er jo ikke et forhold, men et vennskap. Hvorfor late som om det er noe mer? Fordi det har vart så lenge. Og vanen tenker jeg. Han liker å ha meg rundt seg . Anonymkode: 72c7a...016
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Eller så har han noen problemer med sex og kroppskontakt. Han vil ikke bli tatt på under hodet ryggen ok resten ser jeg han ikke er komfortabel med Det viktige her er vel behandlingen han jobber med? Hva sier psykologen hans om hvordan du som partner best kan støtte ham? Hvilke råd gir psykologen hans? Anonymkode: 722af...330 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå