AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Hva da isåfall? Anonymkode: ef0a6...8e7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Hvis du vil tillate Satan dyrkere. Så bare være tolerant for dem. Venstre folk Gatekeeper ting som ikke handler om mental manipulasjon, derfor jeg hater sosiologer Anonymkode: a853d...e92
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du vil tillate Satan dyrkere. Så bare være tolerant for dem. Venstre folk Gatekeeper ting som ikke handler om mental manipulasjon, derfor jeg hater sosiologer Anonymkode: a853d...e92 Sosionomer, sosiolog finnes vel ikke Anonymkode: 82847...d6d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Har da alltid vært portvoktere, spesielt innen musikk, litteratur, kunst, og kultur generelt. Mest synlig kanskje i profesjonelle kritikere. Personlig har jeg mer utbytte av å bla meg litt igjennom brukergenererte anmeldelser, (som passer med mitt demografiske sjikt), enn anmeldelser fra Akersgata. Anonymkode: fa620...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå