Gå til innhold

Hva slags skøyter har jentene deres på 9-10 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt slike justerbare fra Frost til nå. Lurer på hva vi bør kjøpe? Hun bruker størrelse 36/37.

Anonymkode: f5638...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danseskøyter med for i. Fra XXL.

Anonymkode: 68019...ee5

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hun har hatt slike justerbare fra Frost til nå. Lurer på hva vi bør kjøpe? Hun bruker størrelse 36/37.

Anonymkode: f5638...a1d

Går hun mye på skøyter? Hvis ikke hadde jeg kjøpt justerbare skøyter en runde til. De finnes til str 40 omtrent. 

Jeg selv har akkurat bestilt skøyter som er enkle å få på og varme (slike fritidsskøyter). Gleder meg til å slippe iskalde og harde hockeyskøyter!! Jeg skøyter med barna mine på 5 og 9 og begge har justerbare Frost skøyter. Veldig fornøyd med de! Aldri hatt kalde føtter på de, og de er enkle å spenne ordentlig fast og å få av og på.

Anonymkode: 068fd...9e7

• Liker 1
Skrevet

Spør barnet ditt hva hun ønsker seg? 

Jeg HATET danseskøyter! Hatet at det hakket foran fikk nedi isen så jeg tryna hele tiden. 

Anonymkode: a8c9f...68a

• Liker 1
Skrevet

Har alltid kjøpt kunstløpskøyter siden de er ganske rimelige hos de største kjedene og de vokser fort utav skøyter/sko i den alderen. 

Anonymkode: 2b9ff...686

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp justerbare til mine jenter på 7 og 10. har tidligere hatt sånne hvite kunstløp begge to, men synes det er dumt at hver str blir så lite brukt før vi må bytte. Eldste likte heller ikke at det var sånne pigger foran, hun snubler mye i de. Har ikke fått testet de nye enda, men kjøpt på coop. Yngste sine er 34-37, eldste 38-41(!), så disse kan de i teorien ha lenge.

Anonymkode: 00a64...e90

• Liker 1
Skrevet

SkatePro har gode skøyter. Noe dyrere enn de rimeligste, men verdt det hvis dere bruker dem litt. Husk å slipe skøytene! Stor forskjell på slipte og uslipte skøyter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...