Gå til innhold

Positive erfaringer med zoloft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i oppstarts fasen med zoloft mot panikkangst. Jeg har det litt vanskelig da angsten nå er værre en noen gang før og jeg har blitt deprimert itillegg. Jeg har lest så uendelig mye negative erfaringer med zoloft på nettet og lurer derfor på om det finnes noen der ute som har noe positivt å si? Som kanskje kom seg igjennom bivirkningene og fikk det bedre etterhvert? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt bedre! :Nikke: Men nå er jeg skapt slik at dess krassere bivirkninger, dess større virkning. Opplever jeg ikke bivirkninger, så betyr det at jeg responderer dårlig. Du virker! :Nikke:

Husk at det blir utrolig skjev fremstilling hos Dr Google, fordi det er sjeldent de med gode opplevelser finner ut at de skal på nett å fortelle om det :klem:Hold ut, det blir bedre! :hoppe:

Anonymkode: 5e3db...ffe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Definitivt bedre! :Nikke: Men nå er jeg skapt slik at dess krassere bivirkninger, dess større virkning. Opplever jeg ikke bivirkninger, så betyr det at jeg responderer dårlig. Du virker! :Nikke:

Husk at det blir utrolig skjev fremstilling hos Dr Google, fordi det er sjeldent de med gode opplevelser finner ut at de skal på nett å fortelle om det :klem:Hold ut, det blir bedre! :hoppe:

Anonymkode: 5e3db...ffe

Hva slags bivirkninger opplevde du? Hvor mange uker tok det før du begynte å føle deg bedre? 

Skrevet

Har gått på de i flere år, og de hjelper meg veldig. 

Anonymkode: 2609a...3bd

Skrevet

Tråden er ryddet for medisindosering. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...