Amina123 Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Hei. Jeg er i oppstarts fasen med zoloft mot panikkangst. Jeg har det litt vanskelig da angsten nå er værre en noen gang før og jeg har blitt deprimert itillegg. Jeg har lest så uendelig mye negative erfaringer med zoloft på nettet og lurer derfor på om det finnes noen der ute som har noe positivt å si? Som kanskje kom seg igjennom bivirkningene og fikk det bedre etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Definitivt bedre! Men nå er jeg skapt slik at dess krassere bivirkninger, dess større virkning. Opplever jeg ikke bivirkninger, så betyr det at jeg responderer dårlig. Du virker! Husk at det blir utrolig skjev fremstilling hos Dr Google, fordi det er sjeldent de med gode opplevelser finner ut at de skal på nett å fortelle om det Hold ut, det blir bedre! Anonymkode: 5e3db...ffe 1
Amina123 Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Definitivt bedre! Men nå er jeg skapt slik at dess krassere bivirkninger, dess større virkning. Opplever jeg ikke bivirkninger, så betyr det at jeg responderer dårlig. Du virker! Husk at det blir utrolig skjev fremstilling hos Dr Google, fordi det er sjeldent de med gode opplevelser finner ut at de skal på nett å fortelle om det Hold ut, det blir bedre! Anonymkode: 5e3db...ffe Hva slags bivirkninger opplevde du? Hvor mange uker tok det før du begynte å føle deg bedre?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Har gått på de i flere år, og de hjelper meg veldig. Anonymkode: 2609a...3bd
Matas Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Tråden er ryddet for medisindosering. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå