Gå til innhold

Perverse foreldre. Kvalmt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tredve årene, foreldre mine rundt 60. Jeg blir kvalm av at de snakker perverst og tror de er kule og morsomme. Alt er sex relatert. De har vært skilt i over 20 år, men når det kommer til å være pervers er de helt like. Det hjelper ikke å si noe for de syns det er helt ok. Jeg ser andre reagere på hvordan de snakker, og det er pinlig på mine foreldres vegne. De oppfatter ikke at alle ikke syns det er artig. Hva faen er det med mine foreldre? Opplever andre sine foreldre som perverse? Æsj! 

Anonymkode: b0950...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 5449c...143

• Liker 1
Skrevet

Hva er det de sier som er så perverst da?

Anonymkode: bec5e...0f4

• Liker 5
Skrevet

Haha, ler ved tanken på at min mor, Frk Bibelstripp skulle ha snakket perverst. Kom med et eksempel da. 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det de sier som er så perverst da?

Anonymkode: bec5e...0f4

Faren min snakker hele tiden om hvor kåt han er. Hva som gjør han hard. Hvem som gjør han kåt. Hva han og eksen gjorde i senga. osv. Gross. 

Moren min eier ikke filter, og vender alt om til noe sex eller kjønnsrelatert. Pupper, fitte, pikk. Stor/liten, tjukk/tynn, hard/slapp. Alle vitser er perverse. Og kun sex er gøy å tulle om. 

• Liker 4
Skrevet
n_97 skrev (1 minutt siden):

Æsj. Håper du troller altså 

Hvorfor skulle jeg det? 

Skrevet

så ekkelt!! helt unormalt. 

Anonymkode: 2fbc4...284

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Faren min snakker hele tiden om hvor kåt han er. Hva som gjør han hard. Hvem som gjør han kåt. Hva han og eksen gjorde i senga. osv. Gross. 

Moren min eier ikke filter, og vender alt om til noe sex eller kjønnsrelatert. Pupper, fitte, pikk. Stor/liten, tjukk/tynn, hard/slapp. Alle vitser er perverse. Og kun sex er gøy å tulle om. 

Dette er jo bare motbydelig. Skjønner at andre reagerer på et slikt språk. Noe spesielt at begge foreldrene dine er sånn. Normale oppegående folk driver jo ikke på slik. 

• Liker 13
Skrevet

Eks svigemoren min var litt sånn. Vi spilte cricket eller hva det heter. "Den kølla håndterer du jo fint, sikkert like stor som *** sin". Spilte yatzy "aldri fått så mye sex på lenge" (fikk yatzy). Var en sånn vridning hele tia. Men sa noen andre noe som var "litt på kanten" så ble hun tydelig ubekvem. Merkelig kjærring. 

Anonymkode: cd663...34c

• Liker 2
Skrevet

Min far som nå er rundet 70 er slik, alt skal liksom være sex og sexprat og han tror han er sjarmerende og morsom..... jeg sa det til han at språket hans er vulgært og at han bare virket som en gammel gris. Han ble sur og snakket ikke til meg på noen uker, men nå er han blid igjen og det er ikke noe vulgært språk - ihvertfall ikke rundt meg;)

Anonymkode: a73e9...5d0

• Liker 8
Skrevet

Ps. Vet om kun én person som snakker slik som din far. Han er totalt alkoholisert, og har mistet all selvinnsikt og sosiale ferdigheter.  Han prater kun griseprat. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

så ekkelt!! helt unormalt. 

Anonymkode: 2fbc4...284

Jeg håper det. Det er ekkelt. Jeg har alltid vært flau, fordi de var slik da jeg var barn også. 

Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Dette er jo bare motbydelig. Skjønner at andre reagerer på et slikt språk. Noe spesielt at begge foreldrene dine er sånn. Normale oppegående folk driver jo ikke på slik. 

Jeg syns det jeg også. Nei, nemlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eks svigemoren min var litt sånn. Vi spilte cricket eller hva det heter. "Den kølla håndterer du jo fint, sikkert like stor som *** sin". Spilte yatzy "aldri fått så mye sex på lenge" (fikk yatzy). Var en sånn vridning hele tia. Men sa noen andre noe som var "litt på kanten" så ble hun tydelig ubekvem. Merkelig kjærring. 

Anonymkode: cd663...34c

Spesielt. Men sånn er foreldre mine også. Æsj. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke i nærheten av det du forteller, men jo jeg syns det var ekkelt når far min seksualiserte andre på min alder når jeg gikk på ungdomsskolen F.eks. 

Foreldrene mine var også de eldste på mitt trinn. Jeg har to søsken som er over et tiår eldre enn meg. (sier litt om aldersforskjellen. Faren min blir vel 31 år eldre enn meg om jeg husker riktig) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde svigerforeldre som var sånn, kleint som faen. 

Anonymkode: a35b8...972

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hahahahahahaha

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke perverst. Det er bare du som syns det er flaut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min far som nå er rundet 70 er slik, alt skal liksom være sex og sexprat og han tror han er sjarmerende og morsom..... jeg sa det til han at språket hans er vulgært og at han bare virket som en gammel gris. Han ble sur og snakket ikke til meg på noen uker, men nå er han blid igjen og det er ikke noe vulgært språk - ihvertfall ikke rundt meg;)

Anonymkode: a73e9...5d0j

Bra det hjalp å snakke til ham. Jeg har sagt ifra fryktelig mange ganger, men det nytter ikke. Jeg vil ikke at mine fremtidige barn skal høre de snakke på den måten. 
Min søster er helt lik som dem. De virker sosialt tilbakestående. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...