Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #1 Skrevet 12. august 2005 ...for dette er jammen favorittserien min for tiden! sukk... vil se mer allerede nå jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #2 Skrevet 12. august 2005 (endret) Synes de banner så mye, jeg! Hver gang jeg eventuelt svipper innom, er det bare ramser og ramser med banneord det går i... Menmen, har ikke fulgt med da, så kan ikke uttale meg om serien er god eller ikke. Endret 12. august 2005 av Freckles
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 joda, mye banning. men det gjør ikke noe når serien er genial og man må nesten følge med ja, ellers blir det vanskelig.
Samantha Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Seriøst? Eg trudde det var en skikkelig jalla dårlig serie eg! Men skal innrømme at eg ikkje har sett 3 sekund på en gang då...
Pølsa Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Samantha, du MÅ få med deg neste sesong! Det er HBO som har laget den, samme som har laget The Sopranos og Six Feet Under. De lager helt geniale serier som er lovpriste av omtrent alle som har sett de. VÆR SÅ SNILL Å FÅ MED DERE DEADWOOD!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 sesong 1 er å få på dvd eller leie, låne, "finne" den på nettet.
Samantha Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Al right!! Då skal eg jammen gi det en sjanse når anledninga kjem. Har virkelig trudd det var en sånn "annenrangs programfyll tv-serie". Men viss det kan måle seg med Six Feet Under og The Sopranos er det jo verdt en kikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå