AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Ååå skal på restaurant med pappa, stemor, storebror og stebror (de to er 23), jeg er 17, og er så sykt klein rundt han, er så sjeldent vi sees, er sånn minst et år siden, og jeg blir så sykt stille når alle vi er sammen, jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, de stiller meg jo ingen spørsmål og prater bare om de selv, og sitter jeg der bare. Jeg er en 17 år gammel jente, er bare rart og unaturlig å bare «ja men du, hvordan går studiene dine? Har du det bra🙂😍» åååå men da tror han at jeg er skikkelig rar og stum fordi jeg ikke sier ETT ORD, hjelp hva gjør jeg? Anonymkode: c6a70...b00 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Finn et tema du liker og som engasjerer deg. Og så vrir du samtalen over på det. Anonymkode: 1187c...5e1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Du har en usynlig gjeng her inne som håper det går greit ❤ Om noen timer er det over. Forsøk å ikke stille med bare negative tanker. Det kan gå bra også, dette her Anonymkode: 1a5f9...bce 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du har en usynlig gjeng her inne som håper det går greit ❤ Om noen timer er det over. Forsøk å ikke stille med bare negative tanker. Det kan gå bra også, dette her Anonymkode: 1a5f9...bce Takk, men hva skal jeg si? Jeg sitter jo alltid musestille ved siden av dem😭 Anonymkode: c6a70...b00
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Det er iallefall ingenting å grine over. Du har vel ting som opptar deg som du kan snakke om. Anonymkode: 6424b...e65 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Jeg tror ikke noen tenker over at du ikke sier så mye når du er så ung. Det er helt naturlig at man ikke er den som roper høyest da.Men jeg synes de andre burde gjøre en innsats for å innvie deg i det de snakker om. Uansett tror jeg ikke gutta/mannfolka på 23 engang tenker over at du ikke sier så mye. Her bruker sønnen min på 23 og søskenbarnet hans på samme alder å snakke om gaming og jobb når de møtes i familieselskap, mens det andre søskenbarnet som er jente og 18 år, blir på utsiden av den (kjedelige😅) samtalen. Hun bryr seg ikke, men ser på mob eller snakker litt med meg. Ingen synes det er rart, så bare glem den bekymringen og kos deg på restaurant😊 Anonymkode: 194b3...6be 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke noen tenker over at du ikke sier så mye når du er så ung. Det er helt naturlig at man ikke er den som roper høyest da.Men jeg synes de andre burde gjøre en innsats for å innvie deg i det de snakker om. Uansett tror jeg ikke gutta/mannfolka på 23 engang tenker over at du ikke sier så mye. Her bruker sønnen min på 23 og søskenbarnet hans på samme alder å snakke om gaming og jobb når de møtes i familieselskap, mens det andre søskenbarnet som er jente og 18 år, blir på utsiden av den (kjedelige😅) samtalen. Hun bryr seg ikke, men ser på mob eller snakker litt med meg. Ingen synes det er rart, så bare glem den bekymringen og kos deg på restaurant😊 Anonymkode: 194b3...6be Men pappa og stemor har alltid kjeftet på meg for at jeg er så stille rundt dem, og de hadde drept meg om jeg dro opp mobilen😶 Anonymkode: c6a70...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå