AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Hei! Mulig jeg er litt blåst, men jeg bestilte noen varer fra en sportsbutikk i går. Nå angrer, jeg og ba om å avbestille den. Den er allerede sendt, så jeg må returnere den. Da skrev de at jeg kan returnere varen og få pengene igjen. Men jeg valgte alternativet der man kan betale innen 14 dager - må jeg da betale for varen når den kommer til å komme tilbake til dem innen 14 dager? Spurte om dette, og da fikk jeg beskjed om at de utsatte fristen, så kunne de kreditere meg når varen er mottatt. Betyr det da at jeg slipper å betale? Trenger jeg å gjøre noe med fakturaen (melde retur f.eks.)? Føler meg litt dum nå, men ja. Fins ikke bedre sted å spørre enn her 😄 Anonymkode: 8c804...299
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Gå inn i Klarna-appen, registrer en retur, og så utsetter Klarna betalingen for deg. Når returen er mottatt, blir fakturaen slettet. Anonymkode: 67b98...1ae 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå