AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg sliter økomisk og prøver å få ned utgifter. Tenkte å si opp reiseforsikring, reiser ingen plass uansett. Skal også si opp forsikringen på en scooter som ikke er kjørbar. Men jeg får snart ett lån til inkasso og da betalingsanmerkning. Hvis jeg trenger reiseforsikring før betalingsanmerkning er borte, kan jeg da få det? Anonymkode: db0dc...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 Du må da som regel betale forsikringen på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Apis skrev (1 minutt siden): Du må da som regel betale forsikringen på forskudd For 1 år? Anonymkode: db0dc...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For 1 år? Anonymkode: db0dc...25b Ja Anonymkode: 7d418...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For 1 år? Anonymkode: db0dc...25b Tror det er vanlig, jeg har reiseforsikring via fagforbundet. Så vis du er organisert vi jobben så er det en annen mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå