AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg har begynt på et mer plantebasert kosthold og mange av oppskriftene jeg har trenger gresskar, men jeg finner hverken vanlig gresskar eller flaskegresskar (butternut squash) noen steder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Anonymkode: cf238...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Jeg kjøpte på Extra, men det var rundt Halloween. Mulig de har gresskar bare på den tiden, har ikke sett etter det siden. Endret 13. januar 2021 av Føsleguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Grønnsakhandler. Fast i sortimentet. Har som over også sett dem ofte hos én Extra. Anonymkode: ea96c...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har begynt på et mer plantebasert kosthold og mange av oppskriftene jeg har trenger gresskar, men jeg finner hverken vanlig gresskar eller flaskegresskar (butternut squash) noen steder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Anonymkode: cf238...d9d De har på coop extra. Kjøpte butternut squash, eller vintersquash som det også heter, der idag og skal lage meg ovnsbakt etter AWs medical medium oppskrift. Mener jeg har sett det på meny også. Om du ikke finner kan du be extra eller meny bestille for deg. Endret 13. januar 2021 av Bølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 Her har de på coop mega, og ellers på internasjonale matbutikker. Anonymkode: f49cb...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 18. januar 2021 #6 Del Skrevet 18. januar 2021 Her i Stavanger pleier jeg å finne flaskegresskar på de fleste store butikker som har bra utvalg - både Coop Mega, Meny, Extra etc. Og på mer internasjonale butikker (som IMS i Stavanger/Sandnes). Men kanskje utvalget varierer utfra hvor man bor i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Del Skrevet 18. januar 2021 De har av og til hatt på Coop Obs! (og faktisk Extra). Anonymkode: 9a9ed...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 18. januar 2021 #8 Del Skrevet 18. januar 2021 Internasjonale matbutikker/innvandrerbutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg kjøper ofte flaskegresskar og bruker det mye i matlaging. Nam! Finner det på REMA 1000 noen ganger, og alltid på Coop Mega. Regner med Meny har også, men der handler jeg ikke så ofte. Dette er Trondheim. Anonymkode: 7c7c8...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 17. november 2021 #10 Del Skrevet 17. november 2021 Noen som vet om man fortsatt kan finne diverse gresskar i butikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sago Skrevet 17. november 2021 #11 Del Skrevet 17. november 2021 Flaskegresskar får man tak i hele året, tror jeg. Jeg fant det i hvertfall på Oda nå: https://oda.com/no/categories/20-frukt-og-gront/22-gronnsaker/1319-squash-og-aubergine/ De har også hokkaidogresskar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå