AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Har man andre forventninger til en ny partner etter man har rundet 30 år? Forventer man at han er rutinert på sex og god i senga fra første stund? Eller er det innafor at han kanskje ikke har så mye erfaring og at man må bruke litt tid på "opplæring"? Anonymkode: ede23...27c
Sphere Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Det kommer nok veldig an på hvem du spør. Selv har jeg merket at jeg gjerne trenger litt tid på å bli varm i trøya. Og hadde jeg gitt meg etter de første par gangene, hadde jeg gått glipp av mye god sex. Ei av de jeg opplevde som veldig sjenert og forsiktig, viste seg å være et fyrverkeri. 1
NysgjerrigPiken Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Jeg forventer at ny partner er interessert i min nytelse, at vi har god kjemi og tenner på hverandre. Men jeg forventer ikke at alt skal klaffe ved første forsøk, og har ingenting imot at det tar litt tid for oss å lære hverandre å kjenne. Det viktigste er at han prøver, og tenner på å tenne meg. 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Min erfaring er at de som er kjedelige forblir kjedelige. Det er lov å kløne litt til å begynne med, men hvis dialogen og tilretteeleggingen uteblir så orker jeg ikke mere og gjør det slutt. Desverre er noen damer der. Null dialog og bare forventninger til partner og ikke seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har man andre forventninger til en ny partner etter man har rundet 30 år? Forventer man at han er rutinert på sex og god i senga fra første stund? Eller er det innafor at han kanskje ikke har så mye erfaring og at man må bruke litt tid på "opplæring"? Anonymkode: ede23...27c Man blir kanskje mer raus i hva man godtar, men gidder ikke bruke tid på voksen-opplæring. Anonymkode: b39e9...9a8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Jeg er i 30-årene og er sånn passe "traumatisert" fra tidligere forhold. Utroskap, avvisninger og egoistiske sengepartnere har ført til at jeg har blitt ekstremt usikker på egen seksualitet. Jeg tror ikke jeg noen gang kan bli et fyrverkeri i senga - men jeg VIL bli tryggere, tørre å vise fram disse sidene av meg selv. Jeg vet jeg har det inni meg. Sånn sett trenger jeg en mann som er tålmodig og forståelsesfull. Jeg har ikke turt å date enda pga denne siden av meg selv. Føler meg ikke flott i det hele tatt når jeg er så sjenert. Jeg hadde nok derfor foretrukket å møte en mann som ikke har all verdens med erfaring. Slik at vi kunne eksperimentert sammen. Men som nevnt over: at han er opptatt av min nytelse er viktig. Kjemi er enda viktigere. (Sex er viktig for meg selv om jeg ikke har blitt fortrolig med det enda). Jeg har også kommet til et punkt i livet mitt der ONS ikke er interessant i det hele tatt. Jeg søker noe mer ekte. Den store kjærligheten kan man kanskje kalle det? Og da er det mange andre ting som kommer høyere på lista enn seksuell erfaring. Anonymkode: 73ecf...e24 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Folk er forskjellige. Noen er bare treige... og mest opptatt av seg selv og egen nytelse,,,lite effort..Tror det er viktig å bruke tid og fantasi..Variasjon. Samt lære hverandre å kjenne seksuelt... Anonymkode: 2a442...3f0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #8 Skrevet 15. januar 2021 Høyere Alder trenger ikke bety mye erfaring. Jeg forventer at alle par snakker om sine seksuelle preferanser, du kan ikke forvente at hen skal vite hva du tenner på hvis du ikke sier det. Anonymkode: 253be...9f3
MuffinStud Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Om du er "dreven" eller har et heller snevert repertoir i senga, så bruk oppmerksomheten din på henne. Mange er forsåvidt "drevne i senga", men også i den villfarelsen at teknisk god museslikking oppveier for manglende kontakt. Med mindre det er ren FF og hun er mest ute etter en kjapp orgasme, så senk skuldrene bruk tid og bruk tid i intimsonen. Blikk, berøring, stryking og kyssing. Så slår utfoldelsene ut i blomst av seg selv og dere finner ut av ting. Det har ingen hast. Det er mer hvordan du responderer på signaler enn hvilket manus du ankom med som spiller noen rolle. Det er mange tråder her om penisstørrelse, ulike utholdenhetsprestasjoner og "sikker vinner"-forførelsesteknikker. Jeg har vel det inntrykket at dette kommer mest fra usikre mannfolk som skulle ønske at det var dette det stod på mtp å tenne sin partner. 1
Bamseklemmer Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Forventer vel ting som er grunnleggende, ærlig, trofast, lett å prate med, hjelpsom og liker å dele husarbeid med å holde det ryddig og rent. Liker gjerne strikkekjærriger, det er iallefall godt å se at de har en hobby som skaper trivsel... Sexen er jeg minst bekymret for, den skal vi nok klare maksimere i fellesskap, så hvis hun er litt ekstra kåt er bare et pluss🤭❤️
Pingvinen Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (På 13.1.2021 den 18.32): Min erfaring er at de som er kjedelige forblir kjedelige. Det er lov å kløne litt til å begynne med, men hvis dialogen og tilretteeleggingen uteblir så orker jeg ikke mere og gjør det slutt. Desverre er noen damer der. Null dialog og bare forventninger til partner og ikke seg selv. Mange menn som er likedan.null dialog og kun opptatt av egne behov og nytelse
Hr. Aktiv Skrevet 15. januar 2021 #12 Skrevet 15. januar 2021 Pingvinen skrev (7 minutter siden): Mange menn som er likedan.null dialog og kun opptatt av egne behov og nytelse Jeg vet det og jeg synes det er trist. Men jeg gir mye av meg selv og får lite eller ingenting tilbake. Har ved flere anledninger ikke kommet selv om dama har hatt flere. Ikke har det vært noe interesse for å gjøre meg også ferdig. Mulig det er en slags hevnaksjon for tidligere dårlige erfaringer, men har blitt lei dette. Altså ferdig blir jeg, men det er med den relasjonen.
Pingvinen Skrevet 15. januar 2021 #13 Skrevet 15. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Jeg vet det og jeg synes det er trist. Men jeg gir mye av meg selv og får lite eller ingenting tilbake. Har ved flere anledninger ikke kommet selv om dama har hatt flere. Ikke har det vært noe interesse for å gjøre meg også ferdig. Mulig det er en slags hevnaksjon for tidligere dårlige erfaringer, men har blitt lei dette. Altså ferdig blir jeg, men det er med den relasjonen. Men kan det være fordi du bruker lang tid? Du har skrevet flere ganger at du liker å holde på i timesvis. Vi er mange som ikke liker det 2
Pingvinen Skrevet 15. januar 2021 #14 Skrevet 15. januar 2021 (endret) Er ferdig med dating. Men skulle jeg datet så forventer jeg sjarm, humor,like kyssing, kos, ligge på armen. At han ikke barberer kroppshår. Og at han synes det er ok at jeg har hår nedentil Endret 15. januar 2021 av Pingvinen
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #15 Skrevet 16. januar 2021 Denne debatten tok en interessant vending. Det virker som at sexen havner et stykke ned på lista over hva som er viktig i startfasen på et nytt forhold. Det vil jeg jo si føles litt oppløftende. Jeg har ofte hatt inntrykk av at vegen mot å bli dumpa kan være ganske kort dersom det seksuelle ikke klaffer fra start. TS Anonymkode: ede23...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå