Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SteinarB
Skrevet

I Kristiansand ble en ungjente banket opp av en annen ungjente inne på damedoen etter krangel om hvem som skulle gå på do først. Ene jenta fikk så mye juling at hun måtte på sykehus. (Ref. VG i dag)

Jeg som trodde damer var så fornuftige at de ikke slåss om hvem som skulle gå på do først. Hvor er kvinnesolidariteten blitt av da når damer kan slåss for bagatellmessige saker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du tar litt hardt i når du trekker slutninger om kvinner som gruppe utifra en enkelt hendelse.

Skrevet

Idioter finnes det i begge kjønn, og dette er nok ikke representativt for alle kvinner.

Skrevet

Er du nødt, så er du nødt.

Det er ingen bagatell.

Greit å si for noen som bare kan stille seg opp i en krok...

Men miljøet blir tøffere. Uten tvil, og jeg har litt perspektiv.

Ingen av mine jevnaldrende sloss på do - tror jeg..

Vi brukte andre metoder.

Skrevet

Vi brukte andre metoder.

Tisset ute..?

Jeg har faktisk nesten slåss pga dokø, og jeg var ikke full en gang. Hadde en dårlig dag og irriterte meg over den andre køståeren. Pleier slett ikke være tøff eller fysisk av meg... Vi skværet heldigvis opp seinere:)

Gjest happyending
Skrevet

Jeg tror det ligger litt mer bak denne saken enn det avisen har fått med seg jeg.. Bruker jo å gjøre det... :sjenert:

Skrevet

Tror du har rett, happyending...........

Skrevet
Jeg tror du tar litt hardt i når du trekker slutninger om kvinner som gruppe utifra en enkelt hendelse.

Det synes jeg også.

Skrevet

slike nyheter overrasker meg ikke lenger. tror jenter er mye mer aggressive nå enn før. en trend i tiden vi lever i med påvirkning av tv og dataspill kansje.

tenkte på det da jeg leste avisa. min mor sloss aldri sier hun. jeg sloss bare 1 gang i ungdomstiden. vår datter har alt sloss et par ganger

tilfeldig? neppe, heller uttrykk for at jenter bruker vold mye mer nå for å løse konflikter enn tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...