Gå til innhold

Hvordan øke inntekten? Jobber deltid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på AAP, men har 65% stilling. Skal prøve meg tilbake i denne, men av helsemessige årsaker så klarer jeg ikke å jobbe mer enn stillingsprosenten min. Har igrunnen aldri klart det, og ser nå når jeg er på AAP at jeg taper mye økonomisk på at jeg aldri har klart å jobbe mer. Har brukt mye egenmeldinger opp igjennom årene, samt at arbeidsgiver har fått kompensasjon fra Nav ved noe av fraværet mitt. 

Har aldri turt å ta tak i dette av redsel for å bli sett på som lat, men har nå etter at jeg ikke klarte å jobbe noe i en lang periode, at jeg kanskje burde hatt en viss % uføretrygd. 

Kan jeg øke inntekten min ved å prøve å få f.eks 40 eller 50% ufør og jobbe 55 - 60% av stillingen min? Vet jo at det ikke er en enkel prosess, men tenker at når jeg først er i Nav systemet, går til behandling og jevnlig kontakt med legen, jeg bør prøve og gjøre noe med dette. Nærmer meg 60 år, så det er ikke snakk om en langvarig løsning. 

Er som sagt helsen som gjør at jeg ikke klarer å jobbe mer, og jeg blir hverken yngre eller sprekere.

Anonymkode: 89e0f...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at du ikke klarer mer en 65% da? Kan du bytte til en annen jobb?

Skrevet
Knirke skrev (5 minutter siden):

Hva er det som gjør at du ikke klarer mer en 65% da? Kan du bytte til en annen jobb?

Uten å "røpe" for mye for å ikke bli gjenkjent, kan jeg si at jeg ikke kan jobbe mer enn et visst antall dager i strekk før jeg blir syk og sengeliggende i alt fra en til flere dager. Dette gjelder i allslags arbeid eller tiltak.

Ts

Anonymkode: 89e0f...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...