Gå til innhold

Hvilken musikal er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min favoritt er Les Miserables. 

Anonymkode: e4719...012

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phantom

Anonymkode: af30a...736

• Liker 2
Skrevet

Phantom og Les Mis deler førsteplassen,  Miss Saigon på tredjeplass, og Chess på fjerde.

Anonymkode: 54cdd...cc9

Skrevet

Rent

Anonymkode: a9161...064

Skrevet

Pinocchio. Italiensk verson.

Liker kun musikken i de andre. Takler ikke musikaler. 

Skrevet

Wicked :heks:

Anonymkode: 95486...5b2

Skrevet

Hair kanskje. 

Jesus christ superstar og les miserables er også favoritter.. Vanskelig å bare velge en. 

• Liker 1
Skrevet

Fiddler on the roof 🎻

Skrevet

Kun basert på musikken: Chess på første og Les Miserables på andreplass. Og så er Which Witch en guilty pleasure :fnise: 

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Jeg så Avenue Q så mange ganger da den gikk i London.

Skrevet

Les Mis! Også er jeg veldig fan av Hamilton. 

Skrevet

Les Miserable 

The Phantom of the opera

Billie Elliot

Cats

er de beste jeg har sett.  Likte ikke så godt Miss Saigon, Chess eller den som handlet om Queen. 

Av musicals jeg har sett på tv, har jeg likt Moulin Rouge, La la land og Burlesque veldig godt.

Skrevet

Elsker musikaler 🤩 Les Miserables er den o store klassikeren for meg. Liker også Avenue Q, The book of mormon (engelsk versjon), Hamilton, The Lion King, Billie Elliot, Dear Evan Hansen og Mean Girls. 

• Liker 1
Skrevet

Rent er absolutt favoritten og jeg har sett DVD'en "Rent filmed live on Broadway" alt for mange ganger. 
Liker også Newsies filmed live on Broadway og har sett den utallige ganger. 
Grease live med Aaron Tveit er også en favoritt som ses ofte. 

Har sett en del live i Norge, og da er Jesus Christ Superstar favoritt, med The Book of mormon og Spring Awakening like bak. 
Les Miserables er en klassiskere, men ikke en jeg ser fra start til slutt ofte. Men hører på musikken flere ganger i måneden. Har sett det live i Norge 2 ganger på 2 steder og har sett alle versjonene på film/tv, så elsker det jo på sin egen måte, men føler Les Miserables er på en liste for seg selv. 
Kan nesten nevne alle jeg har sett og jeg liker alle på sin måte. Spelemann på taket, Chicago, Tolvskillingsoperaen, Rockeulven, Sound of Music, Hair m.m var fantastisk på sin egen måte. Men ingenting slår Rent. 

Men Hamilton, den takler jeg ikke og har ikke sett ferdig. Skulle ønske jeg likte den, men den er bare forferdelig. 😂
Samme med Cats og Wicked. Jeg klarer dem bare ikke. 

Anonymkode: 11175...2a3

Skrevet

Annie er hverfall den jeg har sett flest ganger 😄 den orginale selvfølgelig. 

Anonymkode: e9168...210

Skrevet

Les Miserables og Phantom of the Opera. 

Skrevet

Les Miserables og Cats. Men prestasjonsmessig var Starlight Express den kuleste.

Anonymkode: d9b62...c7a

Skrevet

Er det lov å si Chicago? 

Anonymkode: 56817...b9c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...