Gå til innhold

Har dere mye kjønnshår- og tenner dere på at andre har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en anelse om at det ikke er svanlig åå ha barbert kjønnsorgan som det kan virke.  Mange tenner på fantasien  om at andre har det?  Og liker å ha det.  Den naturlige mengden varierer  jo lit, men likevel.

Hva med dere?  

selv er jeg godt voksen mann og har alltid latt det gro. jeg synes det er pirrende å fantasere om at damer har det.

Anonymkode: b305a...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har en anelse om at det ikke er svanlig åå ha barbert kjønnsorgan som det kan virke.  Mange tenner på fantasien  om at andre har det?  Og liker å ha det.  Den naturlige mengden varierer  jo lit, men likevel.

Hva med dere?  

selv er jeg godt voksen mann og har alltid latt det gro. jeg synes det er pirrende å fantasere om at damer har det.

ikke så vanlig å ha barbert kjønnsorgan ...

Skrevet

Trodde det var mest vanlig med hårløse kropper, jeg personlig syns kroppshår er ekkelt, syns det er direkte vemmelig med menn som har mye hår, selv går jeg til brasiliansk samt legger, lår og under armer.

Føler meg skitten visst jeg ikke er glatt

• Liker 1
Skrevet

Spiller ikke noen rolle for meg. Barbert/vokset, full skog eller frisert, så lenge han er fornøyd selv. Kjønnshår eller kroppshår er ikke noe jeg tenner på spesifikt. Og det er ikke noe jeg anser som ekkelt heller. Fjerner ikke noe kroppshår noen plass selv.

Anonymkode: 18c73...368

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenner på at han har kjønnshår, så lenge det ser stelt ut. Mannen jeg ligger med skal se ut som en mann nedentil

Anonymkode: 3632f...49c

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hår både her og der. 😊

Det hender jeg stusser kjønnshårene litt slik at det ser litt «stelt» ut der. 😉 

Tidligere barberte jeg litt inn fra sidene, men jeg har funnet ut at jeg elsker at han lar fingrene danse rundt i hårene. Så nå er det slutt på den barberingen. Ikke det samme uten hår.

• Liker 5
Skrevet

Jeg foretrekker selv å være så hårløs som mulig, og at partner er trimmet. Foretrekker generelt lite kroppshår på menn, men denne preferansen deles ikke av mine venninner, så her tror jeg at jeg er i mindretall

Anonymkode: 9366e...427

• Liker 1
Skrevet

Liker at mannen har hår og det gjør ingenting om det er mye. På en annen side kan det være fint om han stusser litt om jeg skal suge han, og om jeg skal rimme han så ser jeg helst at han barberer. Gjør det samme for min partner om han skal styre med munnen der nede. Foretrekker selv å bare stusse, men barberer meg i ny og ne. 

Anonymkode: e0525...758

Skrevet

Jeg blir ikke direkte tent av hår, men jeg føler avsky mot mangel på hår. 

Hva andre kvinnfolk gjør bryr jeg meg ikke noe om. Men jeg barberer meg ikke, fordi jeg vil ikke bli klam, svett og ekkel nedentil. Det er mest hygienisk med hår hos kvinner. Hva jeg velge for meg selv, har ingenting med sex eller menn å gjøre.

For å forklare;
Hår er estetisk sett stygt å se på, ekkelt å kjenne på, men hygienisk. 
Glattbarbert uten nupper og stubber er godt å kjenne på, stygt å se på og uhygienisk.  
Derfor har jeg hår. Hva andre kvinnfolk gjør bryr meg midt på ryggen og hva menn mener bryr jeg meg heller ikke noe om. 

Hår hos menn er foretrukket. Det ser penere ut og kjennes bedre ut.
Synes glattbarbert er direkte ekkelt, svett og klam nakenrotte med kviser. Det er det jeg tenker hver gang og jeg synes det er grusomt. Det er ikke sexy og tennende, men ser "riktig ut", slik det skal være

Anonymkode: 515ed...415

• Liker 7
Skrevet

Jeg barberer og mannen barberer. Synes det er usexy med masse busk. Men skal heller ikke se ut som en nakenrotte, bare trimmet kort

• Liker 1
Skrevet
AnonymBrukern skrev (2 timer siden):

Jeg barberer og mannen barberer. Synes det er usexy med masse busk. Men skal heller ikke se ut som en nakenrotte, bare trimmet kort

Så det ser ut som tredagers eller noe sånt? Absolutt bedre enn helt glatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir ikke direkte tent av hår, men jeg føler avsky mot mangel på hår. 

Hva andre kvinnfolk gjør bryr jeg meg ikke noe om. Men jeg barberer meg ikke, fordi jeg vil ikke bli klam, svett og ekkel nedentil. Det er mest hygienisk med hår hos kvinner. Hva jeg velge for meg selv, har ingenting med sex eller menn å gjøre.

For å forklare;
Hår er estetisk sett stygt å se på, ekkelt å kjenne på, men hygienisk. 
Glattbarbert uten nupper og stubber er godt å kjenne på, stygt å se på og uhygienisk.  
Derfor har jeg hår. Hva andre kvinnfolk gjør bryr meg midt på ryggen og hva menn mener bryr jeg meg heller ikke noe om. 

Hår hos menn er foretrukket. Det ser penere ut og kjennes bedre ut.
Synes glattbarbert er direkte ekkelt, svett og klam nakenrotte med kviser. Det er det jeg tenker hver gang og jeg synes det er grusomt. Det er ikke sexy og tennende, men ser "riktig ut", slik det skal være

Anonymkode: 515ed...415

jeg synes hår er vakkert, og deilig å kjenne på. Elers enig med deg.

Skrevet

Har ikke noe imot kjønnshår så lenge det ikke blir for mye. Men for å være ærlig foretrekker jeg at han er glatt.

• Liker 1
Skrevet

Folk er forskjellige, jeg har naturlig lite hår, og foretrekk derfor at mannen har hår, iværtfall på ballene, over pikken og under armen.

I motsetning til andre synes jeg det er vemmelig med glatte menn. Aldri skjønt hvorfor menn skal barbere seg glatte som smågutter, tenner på menn og ikke gutter.

Selvsagt, sier ikke at det ikke er lov å stusse eller trimme litt, men helt hårløse og glatte menn er nei takk. 

Anonymkode: 70351...25a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lite kjønnshår selv om jeg lar det gro ut. Jeg foretrekker likevel å være glatt, bortsett fra en liten trekant. Synes jeg er mer følsom da. Mannen har ikke problemer med at jeg innimellom lar det vokse (når jeg er lat), men jeg liker det best glatt. 

Jeg liker ikke at menn er glattbarberte. Stusse litt om det er veldig mye og lange hår er ok. Glattbarberte menn har jeg aldri synes er sexy. 

Min mann barberer seg under armene. Det synes jeg var uvant først, men det gjør meg ingenting. Han gjør det forøvrig av, samme årsak som at jeg foretrekker å være glatt nedentil. Armhuler er erogene soner på hans kropp, og han er mer følsom uten hår. 

Anonymkode: dd255...894

Skrevet

Altså... viktigste for meg er å få den mannen jeg vil ha ikke om han har hår eller ikke. 

Anonymkode: b3d30...776

• Liker 1
Skrevet

Brutalt ærlig. Jeg husker ikke sist jeg barberte meg. Men nei, det er ikke mye hår allikevel. Det vokser sjeldent mye hos meg. 

Når det kommer til motparten så er min eneste tanke at jeg ikke vil ha hår i maten 😛 det klør. 

• Liker 1
Skrevet

Dere som hr nturlig lite hårvekst- er dere lyse i håret?   Det sies t lyse hår gror mer glissent enn mørke. 

Skrevet

Jeg foretrekker naturlig hårvekst på meg og mannen. Jeg kan stusse det litt innimellom, men liker at mannen bare lar det være som det er. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har prøvd å ta bort alt men får lettere sopp og urinveisinfeksjon. Orker ikke det. Blir mer stimuli med hår og jeg slipper komplekser med at han ser meg nedentil like tydelig🙉🙊

Anonymkode: ad05c...41c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...