AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Jeg ser. Synd de fokuserer på kjendiser nok en gang. De virker jo i bestefall helt naive, eller ekstremt kyniske Anonymkode: a5494...d94 16
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Ja, enig , har sett ep1 og 2 nå, og de kjendisene virker jo helt malplassert. Hvorfor vie et helt program til at A Joner skal vise fram sin uvitenhet og liksom-engasjement. For så å lage en photoshoot med klær fra klesskapet sitt? Der hun skal oppfordre til å bruke klær to ganger ..... Så må hun intervjue næringsministeren. Det er noen få år i aldersforskjell på de to, men et hav mellom de hva gjelder kunnskap og refleksjoner rundt temaet. Det er lettere å leve hvis en vet minst mulig og ikke bryr seg, sier Joner. Gode intensjoner med serien, men disse kjendisene kan godt droppes. Anonymkode: b553a...879 11
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Det er fordi det skal appellere til folk som ikke bryr seg til vanlig, ikke miljøforkjempere og de som kan mye fra før av. Hele poenget er å engasjere den delen av befolkningen som ikke bryr seg. Som ikke bryr seg om hva som skjer utenfor eget liv. De som er som joner. Disse syntes da gjerne kjendiser og den slags er mer gøy. Anonymkode: 63d5b...2d1 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Alexandra Joner virker rett og slett helt skjermet fra den vanlige verden. Hun var vel i flere år nå hatt forhold til forskjellige rike menn. Virker rett og slett som en «trophy wife» som bruker dagene sine på shopping og «influencing». Lever som ei «vestkantfrue» som ikke får særlig med impulser og refleksjoner fra den vanlige mannen i gata. Hun framstod direkte uviten og mindre intelligent i episoden. Hun er ikke 19 år, men 30..... Jeg fikk et ekstremt dårlig inntrykk av henne gjennom episoden, noe som bare forsterket tidligere tanker jeg har hatt om henne. Anonymkode: a571f...070 13
moroklompen Skrevet 14. januar 2021 #6 Skrevet 14. januar 2021 Jeg måtte se episoden nå. Jeg har møtt henne ved ett par anledninger og hun fremsto som en veldig sympatisk person. Det er klart at når man lever en livsstil nært kjendiser og med en kjæreste som er milliardær, så blir man blasert ifht hvordan «vanlige» mennesker lever livet og mister nok også litt forståelse for hva som er ett normalt forbruk. I tillegg tenker jeg også at mange kan bli nervøse foran kamera og lett virke litt «kort». Hun lever en privilegert livsstil men det betyr ikke at man trenger å helt korte henne av som menneske. 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 NRK burde holdt seg for gode til å produsere denne serien. Makan til tynn suppe skal en lete lenge etter. Anonymkode: 7b3c1...2c8 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alexandra Joner virker rett og slett helt skjermet fra den vanlige verden. Hun var vel i flere år nå hatt forhold til forskjellige rike menn. Virker rett og slett som en «trophy wife» som bruker dagene sine på shopping og «influencing». Lever som ei «vestkantfrue» som ikke får særlig med impulser og refleksjoner fra den vanlige mannen i gata. Hun framstod direkte uviten og mindre intelligent i episoden. Hun er ikke 19 år, men 30..... Jeg fikk et ekstremt dårlig inntrykk av henne gjennom episoden, noe som bare forsterket tidligere tanker jeg har hatt om henne. Anonymkode: a571f...070 Hun får nyte det så lenge det varer. Det er vel ikke første gangen milliardærkjæresten har byttet ut partner 🙃 Anonymkode: 7b3c1...2c8 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 Jeg skjønner ikke helt hvorfor de må ha med kjendiser. Den første episoden, om nesten nye elbiler som blir vraket fordi det er for dyrt å reparere dem, synes jeg tok opp et interessant tema, men jeg skjønte ikke hvorfor Jan Thomas var med. Jeg synes ikke han tilførte programmet noe. Anonymkode: 0f07c...8a2 10
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #10 Skrevet 15. januar 2021 Orker ikke enda et program med kjendiser. Anonymkode: 24e56...4a5 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #11 Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor de må ha med kjendiser. Den første episoden, om nesten nye elbiler som blir vraket fordi det er for dyrt å reparere dem, synes jeg tok opp et interessant tema, men jeg skjønte ikke hvorfor Jan Thomas var med. Jeg synes ikke han tilførte programmet noe. Anonymkode: 0f07c...8a2 Han må jo være definisjonen på klimaversting? Er alltid latterlig når folk som flyr x antall ganger i året og som har et helt vanvittig forbruk, skal snakke om klimaendringer og miljøvennlighet til «oss vanlige»... Anonymkode: 9d611...912 6
marsvin Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Ja, og i dag så jeg siste episode hvor temaet er de store mengder brukbare møbler som blir kastet, spesielt fra offentlig sektor. Målet av at man heller skal gjenbruke, og de trakk frem mange ganger hvor besparende det er å gjenbruke ..MEN: I serien er det et møbelsnekkerfirma og møbeltapetserer som fikser gamle møbler kontra å kjøpe nye. Det snakkes ikke om, eller tas i betraktning at disse skal ha betalt for arbeidet og timer, og at det koster i værste fall MER enn å kjøpe nye møbler? Hvis et offentlig bygg skal flytte, og skal " pusse opp" alle gamle møbler, vil det ta tid og penger, som kanskje koster mer enn å simpelthen kaste dem. Et amatørprogram som ikke går i dybden av noen ting.. Endret 31. januar 2021 av marsvin 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 On 1/14/2021 at 8:25 PM, moroklompen said: Jeg måtte se episoden nå. Jeg har møtt henne ved ett par anledninger og hun fremsto som en veldig sympatisk person. Det er klart at når man lever en livsstil nært kjendiser og med en kjæreste som er milliardær, så blir man blasert ifht hvordan «vanlige» mennesker lever livet og mister nok også litt forståelse for hva som er ett normalt forbruk. I tillegg tenker jeg også at mange kan bli nervøse foran kamera og lett virke litt «kort». Hun lever en privilegert livsstil men det betyr ikke at man trenger å helt korte henne av som menneske. Hvem er hun sammen med? Jeg så episoden med henne, og skjønner ikke at hun har råd til å bo så råflott? Såå mye tjener ikke musikere i Norge, vel? Anonymkode: 54aa4...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er hun sammen med? Jeg så episoden med henne, og skjønner ikke at hun har råd til å bo så råflott? Såå mye tjener ikke musikere i Norge, vel? Anonymkode: 54aa4...0e4 Runar Vatne, steinrik fyr. Anonymkode: dbd27...bea 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Er det virkelig folk som kaster møbler i restavfallet? Jeg har alltid gitt bort eller solgt mine møbler videre ved flytting. Men så har jeg aldri klart å ødelagt mine møbler heller... Og selv store bygninger som skal rives, bare kaster alle møblene? Hvorfor i alle dager? Og at det koster tid og penger å fikse og flytte, det får vi bare tåle nå. Er ikke så vanskelig å putte opp på Facebook eller Finn. Regner med kjendisene bare er med for at flere skal se serien, så det bryr jeg meg ikke så mye om. Anonymkode: d432a...e18 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det virkelig folk som kaster møbler i restavfallet? Jeg har alltid gitt bort eller solgt mine møbler videre ved flytting. Men så har jeg aldri klart å ødelagt mine møbler heller... Og selv store bygninger som skal rives, bare kaster alle møblene? Hvorfor i alle dager? Og at det koster tid og penger å fikse og flytte, det får vi bare tåle nå. Er ikke så vanskelig å putte opp på Facebook eller Finn. Regner med kjendisene bare er med for at flere skal se serien, så det bryr jeg meg ikke så mye om. Anonymkode: d432a...e18 Det er et veldig stort problem med folk som bare setter møblene på gata, både trist og forsøplende. Skjønner ikke helt hva løsningen skal være, for man kan ikke ha en hentetjeneste sponset av det offentlige heller, det er altfor kostbart. I vårt borettslag kommer det containere hver vår. Vi har kastet ting som er såpass gammelt/ødelagt at vi ikke ser noen bruksverdi i det lenger. Men ellers har vi gitt bort/solgt billig. Anonymkode: cd09f...4ab
Zenhouse Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Episoden med Tix var bra. Om elektro forbruk.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #18 Skrevet 24. februar 2021 Sånne "eksperter" kunne vel heller ha hjulpet helt vanlige mennesker. I steden for alle sånne patetiske "kjendiser" som enkelt kan svi for eksempel 30 000 kroner bare på grunn av restaurant-besøk, take-away mat i løpet av en måned - eller alt mulig sludder og vås. Anonymkode: 321cf...688 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #19 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 22.35): Jeg skjønner ikke helt hvorfor de må ha med kjendiser. Den første episoden, om nesten nye elbiler som blir vraket fordi det er for dyrt å reparere dem, synes jeg tok opp et interessant tema, men jeg skjønte ikke hvorfor Jan Thomas var med. Jeg synes ikke han tilførte programmet noe. Anonymkode: 0f07c...8a2 Ble også så irritert, jeg slo over på annen kanal. Trodde du fan ikke han Jan Thomas-figuren dukket opp der også.😳 Anonymkode: 0c936...c10 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 22.35): Jeg skjønner ikke helt hvorfor de må ha med kjendiser. Den første episoden, om nesten nye elbiler som blir vraket fordi det er for dyrt å reparere dem, synes jeg tok opp et interessant tema, men jeg skjønte ikke hvorfor Jan Thomas var med. Jeg synes ikke han tilførte programmet noe. Anonymkode: 0f07c...8a2 Han ødela det. Programmet ble en eneste stor egotripp for han. Anonymkode: 0c936...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå