AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Ble bedt ut og jeg kom med forslag om å gå tur osv noe han takket nei til da det er så kaldt ute. Ikke ville han ta en kaffe ute på en kafe pga corona. Han ville ha hjemme date. Jeg sa da ifra om at "greit nok, men jeg kommer ikke til å ligge med deg" fikk til svar at det var teit å sette sånne regler. Ble skjelt ut og han sa " vet du hva, vi dropper det. Om du har lyst til å ha besøk og bestille noe mat osv så er det koselig, men å komme med regler blir for teit". Er det jeg eller han som er teit her? Anonymkode: 2ddf2...db9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Jeg synes begge. Teit å si fra på forhånd, det tilsier at du tror han hadde det som baktanke. Teit av han å bli så sur. Så jeg tenker at dere er dårlig match, og burde derfor heller finne andre å treffe. Anonymkode: d43b1...43b 39
Pås Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Begge: du var teit som sa det, han var teit som reagerte som han gjorde! 16
Gjest Lama_Drama Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Han. Selvfølgelig sier man ifra at det ikke blir noe sex, noe han selvfølgelig håpa på siden han ville ha det hjemme.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Det var vel fint å slippe kaste bort tiden din på ham. Hadde vært fornøyd med meg selv og gått videre, ikke noe å grunne på. Anonymkode: 0ec75...ee3 21
exictence Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Han var teit. Men jeg ville aldri sagt det du sa. Da ville jeg heller bare avslått og sagt nei takk. 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes begge. Teit å si fra på forhånd, det tilsier at du tror han hadde det som baktanke. Teit av han å bli så sur. Så jeg tenker at dere er dårlig match, og burde derfor heller finne andre å treffe. Anonymkode: d43b1...43b Jeg sa sånt fordi jeg har vært på date med mangr før som bare har resultert i ligg og ikke noe mer. Jeg vil gjerne ha noe seriøst. Han bor også en time unna og om det var baktanken hans så slapp i det minste å komme denne lange veien for ingenting. Etter mislykkede dates før føler jeg jeg må sette visse grenser for meg selv. Og om det var en seriøs mann ville han skjønt det og tatt det med et smil Ts Anonymkode: 2ddf2...db9 29
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Skrevet 13. januar 2021 Ville heller forklart ham at jeg ikke ønsker å dra hjem til/invitere hjem noen jeg ikke har møtt før, da er det implisitt at det ikke blir noe roting, men uten at du "beskylder" ham for noe snusk, men bare tar vanlige forholdsregler og vil være trygg. Som kvinne er det helt innafor å si fra om det, mange menn tenker ikke over at det er noe vi må vurdere. De fleste er ufarlige, "men"- så det er greit å gjøre det sånn. Om han er redd for korona så er det vel klart verre å møte fremmede i nære omgivelser (der han sover/spiser) enn å dra på en cafe der det drives både ekstra vask, sosial distansering og smittesporing. Hadde ihvertfall jeg tenkt! Da kan dere holde god avstand uten at det er kleint eller unaturlig.. Anonymkode: 3c25d...92e 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #9 Skrevet 13. januar 2021 Nå er det sånn at en ikke bør være så tett innpå akkurat nå pga pandemi , og det var fornuftig av deg å foreslå en rusletur som en start . Han hadde helt andre tanker , dvs nytte sjansen for å få seg litt sex. Jeg tror du fikk bare behov for å svare på hans sure tilbakemelding . La han gå, og finn en som er litt mere oppegående . Anonymkode: 25f7e...a22 18
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #10 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa sånt fordi jeg har vært på date med mangr før som bare har resultert i ligg og ikke noe mer. Jeg vil gjerne ha noe seriøst. Han bor også en time unna og om det var baktanken hans så slapp i det minste å komme denne lange veien for ingenting. Etter mislykkede dates før føler jeg jeg må sette visse grenser for meg selv. Og om det var en seriøs mann ville han skjønt det og tatt det med et smil Ts Anonymkode: 2ddf2...db9 Jo, jeg forstår hvorfor du sa fra, men hvorfor ikke bare ta det da, om han skulle gjort fremstøt? Du satt, etter min mening, tonen når du sa det. Men reaksjonen hans er teit uansett, så like greit at du slapp å reise til han. Jeg er seriøs, dog dame, men jeg hadde bare litt irritert om noen la noe negativt på meg. Det hadde vært grunn nok for meg til å ikke ønske å treffe vedkommende likevel. Anonymkode: d43b1...43b 2
Gjest Kaiminator Skrevet 13. januar 2021 #11 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Han hadde selvfølgelig sex som baktanke. Eneste grunnen han hadde for å ha hjemmedate og grunnen til at han avslo alle andre forslag med sine så gjennomtenkte unnskyldninger. At han da avlyser er jo bekreftelse da han ble grinete. Endret 13. januar 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #12 Skrevet 13. januar 2021 Han er teit. Litt teit av deg å si ifra om at det ikke blir noe ligging, men skjønner godt at du gjorde det. Syns forsåvidt han er kjempeteit som sa nei til tur fordi det er kaldt. Makan til pingle😆 Anonymkode: 454dd...eb0 4
Nerine_ Skrevet 13. januar 2021 #13 Skrevet 13. januar 2021 Syns kommentaren din var meget spesiell, snakk om å forhåndsdømme et menneske. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #14 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes begge. Teit å si fra på forhånd, det tilsier at du tror han hadde det som baktanke. Teit av han å bli så sur. Så jeg tenker at dere er dårlig match, og burde derfor heller finne andre å treffe. Anonymkode: d43b1...43b Jeg syntes 1) en fyr som er lite aktiv og ikke vil ut fordi det er kaldt ute, ikke er noen jeg ville datert. 2) en som ikke vil på cafe pga korona nok er hysterisk og ikke aktuell å date. 3) hjemmedate som første date er alltid dumt. Nøytral grunn med folk rundt, så man kan finne grunn til å stikke om han viser seg å ikke være i vater. Man setter seg i en veldig sårbar posisjon hjemme. 4) det bør ha kommet frem tidligere enn dette at sex på de første datene ikke er aktuelt. Når du nå først nevnte det så virket det litt angripende og aggressivt. Anonymkode: 6176d...f78 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #15 Skrevet 13. januar 2021 Turn off å ikke ville gå tur pga kulde. Det hadde vært deal breaker for meg, for jeg er mye ute hele året, og vil ha en partner som også liker det. Anonymkode: 8ca66...d28 3
Ananas. Skrevet 13. januar 2021 #16 Skrevet 13. januar 2021 Jeg synes at reaksjonen hans var teit, men det var også litt teit å bringe temaet "til torgs". I lignende situasjoner har jeg bare fastholdt at det ikke blir hjemmedate - altså ute/offentlig date eller ingen date. Hvis han hadde de baktankene, så har ingen av dere tapt på dette. Hvis han ikke hadde de baktankene, så blir det en slags implisitt beskyldning i å si det på den måten du gjør. Da hender det også at man reagerer med irritasjon/frustrasjon, og sier ting man ellers ikke ville gjort. Både fordi man tar med seg irritasjonen inn i det, og fordi man må svare for noe man ikke har tenkt på. Du gjør HELT rett i å sette grenser for deg selv, men finn balansen mellom å sette grenser og å formulere det på måter som får folk til å føle seg anklaget. Med det sagt - sånn du gjengir det, høres det ut som en fyr som du uansett kan være fornøyd med å ha blitt kvitt. 4
SoWhat? Skrevet 13. januar 2021 #17 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg sa sånt fordi jeg har vært på date med mangr før som bare har resultert i ligg og ikke noe mer. Jeg vil gjerne ha noe seriøst. Han bor også en time unna og om det var baktanken hans så slapp i det minste å komme denne lange veien for ingenting. Etter mislykkede dates før føler jeg jeg må sette visse grenser for meg selv. Og om det var en seriøs mann ville han skjønt det og tatt det med et smil Ts Anonymkode: 2ddf2...db9 Tror at det var helt greit at du sa fra på forhånd jeg. Med tanke på reaksjonen hans, så tror jeg ikke at han hadde tatt det pent å bli avvist. Klapp deg selv på skuldra. 7
Ava+, Skrevet 13. januar 2021 #18 Skrevet 13. januar 2021 Fyren viste tidlig at han var en useriøs tulling. Vær glad du slapp å bruke mer tid på han. Med 99% sannsynlighet var han kun ute etter et enkelt ligg, helst som "takeaway" som kommer rett hjem! Mulig jeg høres mannehatende ut nå (det er jeg ikke), men dette tror jeg var realiteten i dette tilfellet. 12
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #19 Skrevet 13. januar 2021 Han der dropper du. Ferdig. Anonymkode: b9b08...b77 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #20 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han der dropper du. Ferdig. Anonymkode: b9b08...b77 Han er droppet. Sa vi ikke passet sammen, ble nettopp skjelt ut igjen hvor det ble sagt "du har jo rett når du sa du blir sur av ingenting, ta deg et bad så du blir i bedre humør" Haha! Anonymkode: 2ddf2...db9 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå