AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Hei. Dette høres jo ganske logisk ut, på en måte, men jeg vil allikevel høre om andre har opplevd det samme. Babyen vår har hatt kolikk og grått mye fram til nå nylig (3 mnd gammel). Har også ammet veldig mye, siden det er det eneste som har roet baby. Babyen har sovet veldig kort sammenhengende fram til nå, fra 20 min til maks 1 time. Da har han også brukt lang tid på å sovne igjen. Nå kan han sove flere timer i strekk og søker mer mot meg som person enn puppen. Han har også blitt mer opptatt av pappaen. Han kan også plutselig trøstes ved at man stryker på han eller snakker til han, før måtte han ligge lenge ved puppen før han roet seg. Veldig blid, nysgjerrig og har god blikkontakt når han er våken. Syns ikke han virker slapp, men sover plutselig mange timer i døgnet, og flere av dem i strekk. Det er som om vi har fått et helt nytt barn. Er dette normalt når kolikken avtar, eller noe som bør følges opp? Anonymkode: 349b6...bca
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Du kan jo ta det opp med helsesøster, men.. det høres jo flott ut! Han høres fornøyd ut. Det var jo sikkert ikke egentlig det at han hadde mindre søvnbehov før, men at han ikke fikk det til pga. smertene. Så godt at kolikken gikk over ❤️ Anonymkode: 68cf8...8df 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Iom at kolikk ofte er smerter er det veldig naturlig. Anonymkode: dab3e...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Ble selv litt bekymret da kolikken på babyen min ga seg. Men ja, man får liksom en "ny baby" når kolikken er over. En 3 måneder gammel baby skal faktisk sove ganske mange timer i løpet av et døgn. Og som førstegangsmamma med kolikkbaby ble plutelig mammatilværelsen lett som en lek for meg når baby ikke hadde kolikk lenger. Er du veldig bekymret så ta det opp med lege eller helsestasjon. Jeg synes derimot det høres ut som du har en fornøyd liten baby💕 Anonymkode: 2b72b...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå