AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Jeg har hår som raskt blir fett, på grunn av fet hud over hele kroppen. Det er altså ikke noe spesifikt for hodebunnen, men hele meg produserer rett og slett litt vel mye olje. Likevel merker at jeg med kaldt vær ute og varmluftvifte på full guffe inne, så får jeg helt utrolig statisk hår. Det klistrer seg til ansiktet og er bare fullstendig uregjerlig. Hva kan jeg gjøre? Jeg har tidligere kun brukt sjampo med fukt, fordi det gjør at jeg kan klare en dusj annenhver dag uten at jeg ser ut som en uteligger. Med balsam får jeg skikkelig ille akne type byller på ryggen. Finnes det en spray eller lignende som gir fukt og som man tar i etter dusjen som kan hjelpe meg, uten at hodebunnen blir fet? Anonymkode: f0e9d...89f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 https://www.lookfantastic.com/joico-hydra-splash-replenishing-leave-in-for-fine-medium-dry-hair-100ml/12513788.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&thg_ppc_campaign=71700000064936791&adtype=pla&product_id=12513788&&thg_ppc_campaign=71700000064936791&gclid=Cj0KCQiA0fr_BRDaARIsAABw4EtR8CjViL6h5QEzT74YaHTR2Ib0jM_N4tgU_RAbINhj1y0No6f13bwaAoSnEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Denne for eks. Jeg har joico moisture recovery leave-in moisturizer, men tror denne er gått ut av produksjon. Jeg må i tillegg bruke hårolje for at håret ikke skal bli fryktelig tørt, men du har kanskje ikke det problemet. Anonymkode: 2b0fe...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå