Gå til innhold

Dere som har en slik, ble den brukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Masse! Supert å ha barnet i ved spising. Kjøpte vår på Finn til 500kr, solgte den igjen for 400kr. 

• Liker 3
Skrevet

Ble brukt nesten daglig de første 5-6 mnd. Veldig greit å ha både så baby kommer opp i vår høyde ved bordet når vi spiser middag og også når jeg var alene og skulle bake/ lage mat/rydde på kjøkkenet etc, så fikk baby sitte høyt å følge med. 
Siden det er såpass kort brukstid på disse setene så ligger det mange fine til salgs brukt gjerne til halve prisen sp sjekk ut Finn og Facebook grupper om du vil spare litt penger:-)

Anonymkode: b8395...8c4

• Liker 2
Skrevet

Masse. Og den er lett å selge igjen. 

Anonymkode: 802f0...72d

Skrevet

Kjekkeste vi hadde. Og enorm pågang da jeg la Den ut på finn etterpå. 

Anonymkode: dcb00...34e

Skrevet

Ja ble brukt hver dag

Anonymkode: 1655a...c27

Skrevet

Brukte den hver dag👌

Skrevet

Brukte den hver dag fra vi kjøpte den, kjøpte brukt :)

Skrevet

Brukte den svært lite de første 2-3 månedene pga klistremerkebaby som bare gråt når han ble lagt ned, men har brukt den mye etterpå og hadde nok også brukt den mye i starten også, hvis babyen hadde godtatt den. Det følger jo også med en lekebøyle til denne, så du kan henge en leke foran babyen. Veldig kjekt å ha babyen der når man spiser, rydder etc.

Anonymkode: e5e3b...29f

Skrevet

Brukt lite første mnd. Deretter flere ganger daglig i flere mnd. Vet ikke hvordan vi skulle ha klart oss uten! 

Anonymkode: 78232...2d8

Skrevet

Vi brukte den ikke, men jeg tror kanskje vi kommer til å bruke den til andremann.

Anonymkode: b7b16...fdd

Skrevet

Brukt masse til begge mine 🙂 Jeg synes det er veldig fint at de kan sitte ved bordet og ta del i det sosiale ved måltidet helt fra starten av. 

Anonymkode: 90e36...461

Skrevet

Masse :)

Anonymkode: 72191...ca0

Skrevet

Vi har brukt vår daglig frem til vi nå har byttet til baby set. Kjekt å ha baby med på måltidene ved bordet fra start av.

• Liker 1
Skrevet

Vi har brukt den masse. Hyggelig å ha baby i spiseborshøyde når man spiser.

Anonymkode: 52c3c...be9

Skrevet

Ja, flere ganger om dagen 😄 

Anonymkode: 04aaa...7e8

Skrevet

Daglig! Kjøpt på finn, og solgt for samme pris etterpå 😁

Anonymkode: 9a868...3c0

Skrevet

Bruker daglig 😊👏

Skrevet

Brukte den nesten ikke til førstemann da han skulle være oppå meg de første måneden uansett. Med andre ble den brukt daglig. 

Anonymkode: 9d3cf...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...