AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Jeg vil ikke ha en jobb jeg tror jeg kommer til å like, men som jeg blir lei av etter noen år, nettopp fordi det er en JOBB, og det ikke er meningen at jobb skal være gøy, og jeg tjener dårlig i tillegg, sånn at eh ikke kan oppleve ting og dra på fine ferier og ha et fint hjem osv. Men jeg vil heller ikke ha en jobb som jeg også ikke liker, men må jobbe nesten hele tiden sånn at jeg ikke har tid til å dra på ferier og nyte livet, og alltid tenke på hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde valgt et yrke etter hjerte i stedet for hodet... Hva skal jeg studere?😩 Anonymkode: b0000...635
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha en jobb jeg tror jeg kommer til å like, men som jeg blir lei av etter noen år, nettopp fordi det er en JOBB, og det ikke er meningen at jobb skal være gøy, og jeg tjener dårlig i tillegg, sånn at eh ikke kan oppleve ting og dra på fine ferier og ha et fint hjem osv. Men jeg vil heller ikke ha en jobb som jeg også ikke liker, men må jobbe nesten hele tiden sånn at jeg ikke har tid til å dra på ferier og nyte livet, og alltid tenke på hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde valgt et yrke etter hjerte i stedet for hodet... Hva skal jeg studere?😩 Anonymkode: b0000...635 Har tenkt på juss, økonomi og psykologi... Går ikke realfag, liker å skrive og lese, og penger... Anonymkode: b0000...635
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Hei Karoline Anonymkode: a9a0e...bc5 2
bunny_94 Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke ha en jobb jeg tror jeg kommer til å like, men som jeg blir lei av etter noen år, nettopp fordi det er en JOBB, og det ikke er meningen at jobb skal være gøy, og jeg tjener dårlig i tillegg, sånn at eh ikke kan oppleve ting og dra på fine ferier og ha et fint hjem osv. Men jeg vil heller ikke ha en jobb som jeg også ikke liker, men må jobbe nesten hele tiden sånn at jeg ikke har tid til å dra på ferier og nyte livet, og alltid tenke på hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde valgt et yrke etter hjerte i stedet for hodet... Hva skal jeg studere?😩 Anonymkode: b0000...635 Du får bli blogger...
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Start en instagramkonto, bestem deg for å bli en offentlig profil og hva du vil fokusere på, og jobb knallhardt med det. Kanskje du kan bli en rik kjendis som kan reise på betalte ferier til Dubai. Du må bare selge deg selv, livet ditt og imaget ditt til firma som er villige til å betale for det, og kanskje gå på akkord med deg selv. Anonymkode: 4c648...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå