AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Kan du anbefale meg en skikkelig god støvsuger? Mest opptatt av sugeevne og at man føler man virkelig får en god effekt av å bruke den, gjør meg ingenting om det er et stort, gammeldags beist. Har ganske dårlig erfaring med Dyson og med robotstøvsuger (riktignok en eldre type, kan jo hende de nye faktisk kommer til over alt uten å ødelegge møbler eller seg selv på veien). Takk! Anonymkode: c24a6...42a
onyx Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Jeg synes Miele har gode støvsugere. Nå har jeg en Miele senator (800serien), men den er noen år gammel og jeg vet ikke om de finnes lengre. Den har masse kraft, for den er kjøpt rett før de nye forskriftene, og den er kjempegod på dyrehår. Den tar virkelig med seg det aller meste av rusk og rask.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Miele uten tvil. Men kjøp for all del ikke den billigste den er laget i Kina 👍 Anonymkode: e3142...31c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Vi har Bosch i den zoo-serien deres. Veldig godt fornøyd Anonymkode: 187ee...98c
Lula Skrevet 15. januar 2021 #5 Skrevet 15. januar 2021 Jeg vil anbefale en robot 👍🏻 Helt supert at støvsugingen gjøres helt av seg selv mens vi er på jobb Vi har en annen støvsuger i tillegg (både sentral og Dyson) men de er nesten aldri i bruk lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå