AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Har en baby på 3,5 mnd som for ca. 2 uker siden begynte å spise mindre. Frem til 3 mnd alder så lå hun MYE på puppen. Gjerne opp mot 8 timer daglig. Pga. diverse årsaker så har hun også fått mme 1-2 ganger daglig, og drakk glatt 160 ml etter å ha ligget på puppen. Nå ligger hun mye mindre på puppen, kanskje bare 30 minutter hver gang. Får begge brystene hver amming. Når jeg har tilbudt mme drikker hun mindre av det også, alt mellom 30-120 ml. Tilbyr jeg mer pupp/flaske gråter hun og viser tydelig at hun ikke vil ha. Hun koser seg mindre og er mer opptatt av å titte rundt seg/bable til meg. Hun er blid og fornøyd ellers og virker ikke smertepåvirket eller noe. Har også våte bleier. Fra 6 ukers kontrollen til 3 mnd kontrollen hadde hun lagt på seg nesten 2 kg. Hadde også vokst 12 cm siden fødsel til 3 mnd. Kan det være at hun hadde en skikkelig vekstperiode da og trengte mer mat enn nå? Eller kan jeg på magisk vis fått mer melk? Må amme med skjold og ser jo at det kommer melk i skjoldet.. Andre med lignende erfaringer? Er alltid så redd hun skal være sulten/ikke få nok. Hun er forsåvidt god og rund med dobbelthake og gode lår. Anonymkode: f5887...b80
tangent Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Barnet blir flinkere til å spise og mer effektiv etterhvert. Hun vokser og er fornøyd, da får hun det hun trenger! 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 tangent skrev (2 timer siden): Barnet blir flinkere til å spise og mer effektiv etterhvert. Hun vokser og er fornøyd, da får hun det hun trenger! Takk for svar. Vært innom tanken, men føler ikke hun suger noe fortere/hardere enn før.. men merker hun ikke sovner da. Anonymkode: f5887...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå