AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Spørsmålet står i overskriften. Jeg lurer altså på om dere bruker selvbruning oå kroppen i tillegg, eller bare i ansiktet. Blir det ikke litt rart at ansiktet er farget, men ikke resten? Hvordan gjør dere det? Overhodet ingen dømming, jeg ønsker å bruke selvbruningsdråper selv. Anonymkode: 71591...254
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Hva er selvbruningsdråper? Blander man dem i hudkrem? Anonymkode: 06d5e...5cd
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er selvbruningsdråper? Blander man dem i hudkrem? Anonymkode: 06d5e...5cd Ja! Man blander inn noen dråper i hudkremen og så ser man visst litt freshere ut over tid. Jeg er usedvanlig blek etter et år hjemme, så jeg tenkte det kunne vært fint – men litt redd for brunt ansikt og hvit kropp. Anonymkode: 71591...254
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Bruker dråper i ansiktet to-tre dager i uken, og gradual tan lotion på kroppen(synes det ser mer naturlig ut enn annen selvbruning). Anonymkode: ef642...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå