Gjest ATLAS6 Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg har full forståelse for at en tråd må stenges og modereres til tider. Jo lenger vi må vente, jo mer dør diskusjonen ut og de som har trollet i trådene vinner jo når man ikke lenger kan komme med motsvar til dem. Så, hvor lenge skal man vente? Det er feks en tråd akkurat nå som har vært stengt i 7 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 Hei. Vi har ingen fastsatt tidsfrist på å rydde tråder som er midlertidig skjult for moderering, annet enn at vi gjør det så raskt som mulig. Kapasitet til moderatorteamet varierer, men i hovedregel vil de fleste tråder bli ryddet og lagt ut igjen i forumet i løpet av et par døgn. Jeg ser at tråden for opplysning om dette her på Ris og ros dessverre ikke var oppdatert. Det har jeg gjort nå, da de trådene som lå der allerede ligger ute igjen i forumet. Beklager det! Per nå er det ingen tråder som er skjult for moderering. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå