Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi er godt over 30. 

Hvor lenge bør vi vente med å prøve å bli gravide. Med tanke på at forholdet er nytt?

samtidig er vi godt voksne. 

Anonymkode: a5fca...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent 1 år sammen før dere prøver. Noe tidligere synes jeg blir for tidlig. Det er min mening. Hva føler du selv?

Anonymkode: 11242...aee

• Liker 2
Skrevet

Spørs hvor mye over 30 dere er. Uansett finnes det ingen fasit. Hadde ikke giddet å styre for mye med prevensjon iallfall, kanskje litt halvhjertet "hoppe av i svingen" osv😅 Plutselig er det for sent.. 

Anonymkode: ebb85...6f3

• Liker 1
Skrevet

Dere skal fungere som venner, kjærester og samboere før dere i det hele tatt burde tenke på å få barn. Hjelper ikke å være over 30.

Dere skal snakke om at går dere fra hverandre nå dere kunne være venner og samarbeide godt om barnet. Dere burde ha like verdier og tanker om barneoppdragelse før barnet kommer 

Du kjenner så vidt fyren og kan risikere å få to barn å ta vare på. 

Anonymkode: b2355...d57

• Liker 3
Skrevet

Flytt sammen så snart som mulig, du kjenner ikke noen du ikke bor med. Og få barn ett års tid etter det. 

• Liker 4
Skrevet

Vi var 35 og 37 da vi møttes. Flyttet sammen etter 3 måneder, og sluttet på prevensjon etter 9 måneder. Klaff med én gang, så når baby blir født har vi vært sammen i 18 måneder. Trodde vi skulle måtte prøve lengere, men er glad det gikk så fort siden vi ønsker flere barn og vi har ikke tiden på vår side :)

Jeg tenker at hvis det føles rett, er det ikke noe poeng i å vente unødvendig lenge. Forhold kan bli brutt etter både 1 og 10 år, det er ingen garantier. Venninna mi og typen fikk barn etter 8 år sammen, de gikk fra hverandre 1 år etter. 

Anonymkode: eadb1...09d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...