jordbær86 Skrevet 13. januar 2021 #1 Del Skrevet 13. januar 2021 Her. Polkagriser, diaré i sikkert et døgn etterpå. Omelett. Blir bare kvalm. Lollipop sorbet is. Lungemos, likte det som barn, skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 After eight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrtel Cheshire Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Sukkerbrus. Spesielt fanta exotic. Tror "forspiste" blir litt feil ord å bruke, men "fordrakk" meg på brus da jeg var sånn 12-13. Har ikke drukket brus med sukker i siden, drikker vann og lettbrus hvis jeg craver brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 Panda lakris, spiste enorme mengder av det som barn, nå tåler jeg ikke lakris lukt engang. Elsket eggedosis, nå kunne jeg ikke spist det. All ketchupen jeg brukte... huff får grøssninger 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lej1 Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 Prim Sjokade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 19. januar 2021 #6 Del Skrevet 19. januar 2021 Lettsaltet torsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axillea Skrevet 19. januar 2021 #7 Del Skrevet 19. januar 2021 Spagetti og kjøttdeig, spiste det så mye som barn at jeg ikke takler det idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 19. januar 2021 #8 Del Skrevet 19. januar 2021 Kjøttkaker/karbonader, kjøttboller, fiskepinner, norsk «taco» og spagetti med kjøttdeig og halvfabrikatsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 19. januar 2021 #9 Del Skrevet 19. januar 2021 Toro-middager, f. Eks lasagne, spaghettisaus og all mulig oransje greier i den sjangeren. Føler det var toro 3 ganger i uka, og er ikke fan i dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lysistrata Skrevet 19. januar 2021 #10 Del Skrevet 19. januar 2021 Blodklubb, torskelever, oksetunge, lammekjøtt. Hatet det, men måtte spise det. Hvis jeg ikke spiser noe av dette igjen, så er det fortsatt for tidlig. 😣 Forspiste meg på noe gjorde jeg ikke før i svangerskapet. Var kvalm 24/7, og kan ikke se på en Startkjeks med fast blikk selv 9 år etter. 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 19. januar 2021 #11 Del Skrevet 19. januar 2021 Tørre svinekoteletter (begge slag). Spiser nesten aldri svinekoteletter nå i voksen alder. Kanskje 2 ganger i året, men da er det sommerkoteletter på grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 19. januar 2021 #12 Del Skrevet 19. januar 2021 Forspiste meg på rosiner som barn. Klarer knapt lukten av dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå