AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Når en person liker å trykke ned andre, drite ut andre og liker å se at andre blir små.. de vokser på å ydmyke andre og få de til å føle seg mindre. Tar ikke konstruktiv kritikk, går rett i forsvar og angriper tilbake. Lyver og vrir på ting. har mange bekjente, men ingen nære trygge relasjoner over tid. Er dårlig likt, men har makt som gjør at folk trekker seg unna. Kontrollerende, liker å få andre til å bli usikker. Da vokser de selv dere som er god på relasjoner og menneske typer, hva slags menneske er dette? Anonymkode: 62668...d02
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Et grunnleggende utrygt et. Anonymkode: f7eb3...1b0 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et grunnleggende utrygt et. Anonymkode: f7eb3...1b0 Som 40 åring? Anonymkode: 62668...d02
Blueberrymuffin Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Det du beskriver her høres ut som en psykopat. Jeg har vært borte i et slikt type menneske en gang i løpet av livet, og lærdømmen jeg fikk var du kan ikke vinne over en psykopat og kom deg vekk. Så om du faktisk er utsatt for en slik type personer så er mitt råd, kom deg bort og se deg ikke tilbake Endret 13. januar 2021 av Blueberrymuffin
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Når en person liker å trykke ned andre, drite ut andre og liker å se at andre blir små.. de vokser på å ydmyke andre og få de til å føle seg mindre. Tar ikke konstruktiv kritikk, går rett i forsvar og angriper tilbake. Lyver og vrir på ting. har mange bekjente, men ingen nære trygge relasjoner over tid. Er dårlig likt, men har makt som gjør at folk trekker seg unna. Kontrollerende, liker å få andre til å bli usikker. Da vokser de selv dere som er god på relasjoner og menneske typer, hva slags menneske er dette? Anonymkode: 62668...d02 Er ufrivillig nabo med en sånn person i et kommunalt bofellesskap. Fryktelig slitsomt å forholde seg til, ikke gidder han å legge inn en innsats i å bygge et sosialt nettverk eller få seg flere hobbyer heller. Skal bruke opp og manipulere oss naboer og de ansatte, for å fylle sine ekstreme behov for oppmerksomhet. En giftig person, narsisissitisk manipulator med lav selvfølelse samt emosjonelt umoden kaller jeg det. Anonymkode: 24b55...438
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Blueberrymuffin skrev (11 timer siden): Det du beskriver her høres ut som en psykopat. Jeg har vært borte i et slikt type menneske en gang i løpet av livet, og lærdømmen jeg fikk var du kan ikke vinne over en psykopat og kom deg vekk. Så om du faktisk er utsatt for en slik type personer så er mitt råd, kom deg bort og se deg ikke tilbake Takk, begynte å gråte når jeg leste kommentaren din. Dette er ei tidligere venninne typ 8 år siden, som jeg er kollega med. Tør ikke oppholde meg i samme rom som henne alene. Aldri mer. Anonymkode: 62668...d02 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 Blueberrymuffin skrev (12 timer siden): Det du beskriver her høres ut som en psykopat. Jeg har vært borte i et slikt type menneske en gang i løpet av livet, og lærdømmen jeg fikk var du kan ikke vinne over en psykopat og kom deg vekk. Så om du faktisk er utsatt for en slik type personer så er mitt råd, kom deg bort og se deg ikke tilbake Du har helt rett i det du skriver her.. du kan ikke vinne over en psykopat.. det var godt sagt. For det tror jeg du har helt rett i. De er skumle.. de sleiker seg inn med noen og opererer i det skjulte. De blir ikke så lett avslørt, da de folka de smisker seg inn med ikke ser det . Anonymkode: 62668...d02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå