AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Hvordan kjentes kroppen ut etter første gang du hadde sex? Hadde du vondt eller følte deg mørbanket? Var det vondt første gangen? Anonymkode: 11083...9c4
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Ikke vondt, men heller ikke godt/deilig. Følte samleie var veldig oppskrytt på den tiden. Det ga meg ingen nytelse. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Nei, nei og nei 😀 Anonymkode: a8ec7...ab5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Min første var ganske stor, og det gjorde veldig vondt. Jeg hadde ganske vondt dagen etter. Også husker jeg at jeg ble overrasket over at det også gjorde vondt andre gang vi hadde sex, noen dager senere. Jeg så liksom for meg at det skulle gå over etter første gang. Gikk vel først over på tredje/fjerde gangen. Anonymkode: a4f83...995
Gjest Tamsi Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Første gang var så fort overstått at det ikke satte noen merkbare spor. Det var over på bare 4-5 jukk. Men jeg svevde på en sky da. Var ikke helt meg selv neste morgen, og de neste dagene forsåvidt. På en god måte
Bamseklemmer Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Husker ikke så mye av det annet enn at jeg var, hodestupts forelsket, full og fant kondomet tom nede i fotenden etterpå😨 I voksen alder kjenner jeg rykninger i nedre del av ryggmargen, tomhet, lykke og at sæden fortsetter å renne ut selv etter et par minutter... Sum sumarium, helt himmelsk fantastisk. Takk til deg som gav meg dette❤️
Fioljenta Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 Min første var litt sånn: «Var det alt?» Koselig, men ikke noe fyrverkeri, akkurat. 😅 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Skrevet 13. januar 2021 Min første var kjempefint. Vi hadde holdt på med hverandre fra før, så var liksom en gradvis opptrapping av utforskning over tid. Og jeg var skikkelig forelska og kåt på han. Føltes som jeg svevde på en sky og syntes sex var kjempedeilig. Så det var ikke noe problem. Tror at de som er veldig nervøse og ikke føler seg komfortable fort kan oppleve det du beskriver. Er nok også en fordel å ha utforsket endel alene først så man er litt kjent med egen kropp. Anonymkode: 96788...76a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #9 Skrevet 13. januar 2021 Min første var på fylla, jeg var ikke ordentlig tent eller våt, så selv om han var ganske liten så var jeg sår i flere dager etterpå. Svidde som f å tisse. Ble lenge til jeg hadde sex igjen. Anonymkode: e5423...ca1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #11 Skrevet 13. januar 2021 Jeg husker det var veldig vondt å ha sex første gang, men likevel var det vanvittig deilig. Det deiligste jeg hadde opplevd noensinne. Jeg hadde vondt i dagevis etterpå og det var bare deilig det også 😍 Anonymkode: 2f913...902 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå