Gå til innhold

Må spørre om noe skikkelig ekkelt ang snus...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så fattig og har bestemt meg for å aldri kjøpe en snusboks igjen. Har hatt en del snusbokser samlet opp hjemme, men jeg er nå siste boksen. Nå vurderer jeg gjøre noe skikkelig ekkelt. Er det noe vits å snuse en snus 2 ganger...? Tror dere det er noe nikotin igjen i snusen på en evt runde nr 2?

Anonymkode: 32e77...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen min snuser alle snus 3 ganger. Ganske vanlig det, kjenner mange som driver med det. De tar evt 2 pr gang for mer piff

Anonymkode: 9f8c1...53f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske vanlig på videregående da de færreste egentlig hadde råd til å snuse fast. En gjenganger var å legge de til tørk på et papir i vinduet over ovnen på klasserommet. Har gjort det mange ganger og synes egentlig kke det er så ekkelt, spesielt ikke når de er tørket, men det kan jo selvsagt kke måle seg med fersk snus.

Anonymkode: f8464...75b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Typen min snuser alle snus 3 ganger. Ganske vanlig det, kjenner mange som driver med det. De tar evt 2 pr gang for mer piff

Anonymkode: 9f8c1...53f

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var ganske vanlig på videregående da de færreste egentlig hadde råd til å snuse fast. En gjenganger var å legge de til tørk på et papir i vinduet over ovnen på klasserommet. Har gjort det mange ganger og synes egentlig kke det er så ekkelt, spesielt ikke når de er tørket, men det kan jo selvsagt kke måle seg med fersk snus.

Anonymkode: f8464...75b

Jeg trodde jeg var en freak som tenkte på dette, men takk for at dere svarte, føler meg mer normal nå 😅

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innmari kvalmt. Selv om noen gjør det, er det overhodet ikke normen. Så mye bakterier som du tar inn i munn for andre gang, bare for å spare noen usle penger? 

Nei, enten har du råd til å snuse eller så lar man være. 

Anonymkode: cedbb...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde jeg var en freak som tenkte på dette, men takk for at dere svarte, føler meg mer normal nå 😅

ts

At flere gjør det, gjør det ikke til en tiltrekkende ting å gjøre. Det finnes mange freaks der ute.  :fnise: 

Anonymkode: 84768...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så mye bakterier som du tar inn i munn for andre gang,

Det er da de samme bakteriene? Det er ikke andres snus hun skal bruke på nytt... *lusker meg ut igjen av tråden da problemstillingen ikke reell for meg*

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt kvalmt 🤢 Blir dårlig av tanken faktisk! Enig med h*n over som skrev enten har du råd til å snuse eller ikke..

Anonymkode: 63f6f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser samme boksen to ganger😅 har bare lokket av for å tørke den litt😂 Målet er max 2 bokser i uka, så er gjenbruk eller ingen snus😆 nei, jeg gidder ikke kjøpe dobbelt så mange, er en grei måte å kontrollere seg på.

Anonymkode: f295b...1cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff snus er så sykt ekkelt. Spytt på fingrene, tørka snus som ligger rundt omkring, og nå skal man altså gjenbruke de som om det var en gammal tampong som det fortsatt er plass til mer i. Nei fysj.

Anonymkode: eafdd...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg gjør det selv. Nikotinen kommer vel ganske raskt, så det er vel ikke mye igjen av den?

Anonymkode: dc125...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke være særlig med nikotin igjen nei. Da vil det isåfall bare være for å ha noe under leppa. Kjøp Onico for å venne deg av med nikotin? Eller slutt helt. Det er det beste rådet mitt.😊 Jeg sluttet helt med snus for 3 år siden da jeg ikke hadde råd rett og slett. Nå snuser jeg litt Onico.. 

Anonymkode: 8076d...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snus er blitt billigere nå! Ingen grunn til å resirkulere. Høres ekkelt ut.

Anonymkode: 76f3d...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...