AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg er så fattig og har bestemt meg for å aldri kjøpe en snusboks igjen. Har hatt en del snusbokser samlet opp hjemme, men jeg er nå siste boksen. Nå vurderer jeg gjøre noe skikkelig ekkelt. Er det noe vits å snuse en snus 2 ganger...? Tror dere det er noe nikotin igjen i snusen på en evt runde nr 2? Anonymkode: 32e77...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Typen min snuser alle snus 3 ganger. Ganske vanlig det, kjenner mange som driver med det. De tar evt 2 pr gang for mer piff Anonymkode: 9f8c1...53f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Del Skrevet 12. januar 2021 Det var ganske vanlig på videregående da de færreste egentlig hadde råd til å snuse fast. En gjenganger var å legge de til tørk på et papir i vinduet over ovnen på klasserommet. Har gjort det mange ganger og synes egentlig kke det er så ekkelt, spesielt ikke når de er tørket, men det kan jo selvsagt kke måle seg med fersk snus. Anonymkode: f8464...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Typen min snuser alle snus 3 ganger. Ganske vanlig det, kjenner mange som driver med det. De tar evt 2 pr gang for mer piff Anonymkode: 9f8c1...53f AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var ganske vanlig på videregående da de færreste egentlig hadde råd til å snuse fast. En gjenganger var å legge de til tørk på et papir i vinduet over ovnen på klasserommet. Har gjort det mange ganger og synes egentlig kke det er så ekkelt, spesielt ikke når de er tørket, men det kan jo selvsagt kke måle seg med fersk snus. Anonymkode: f8464...75b Jeg trodde jeg var en freak som tenkte på dette, men takk for at dere svarte, føler meg mer normal nå 😅 ts Anonymkode: 32e77...6d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 Det er innmari kvalmt. Selv om noen gjør det, er det overhodet ikke normen. Så mye bakterier som du tar inn i munn for andre gang, bare for å spare noen usle penger? Nei, enten har du råd til å snuse eller så lar man være. Anonymkode: cedbb...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde jeg var en freak som tenkte på dette, men takk for at dere svarte, føler meg mer normal nå 😅 ts Anonymkode: 32e77...6d1 At flere gjør det, gjør det ikke til en tiltrekkende ting å gjøre. Det finnes mange freaks der ute. Anonymkode: 84768...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 13. januar 2021 #7 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så mye bakterier som du tar inn i munn for andre gang, Det er da de samme bakteriene? Det er ikke andres snus hun skal bruke på nytt... *lusker meg ut igjen av tråden da problemstillingen ikke reell for meg* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Del Skrevet 13. januar 2021 Det er ekstremt kvalmt 🤢 Blir dårlig av tanken faktisk! Enig med h*n over som skrev enten har du råd til å snuse eller ikke.. Anonymkode: 63f6f...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #9 Del Skrevet 13. januar 2021 Snuser samme boksen to ganger😅 har bare lokket av for å tørke den litt😂 Målet er max 2 bokser i uka, så er gjenbruk eller ingen snus😆 nei, jeg gidder ikke kjøpe dobbelt så mange, er en grei måte å kontrollere seg på. Anonymkode: f295b...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #10 Del Skrevet 13. januar 2021 Uff snus er så sykt ekkelt. Spytt på fingrene, tørka snus som ligger rundt omkring, og nå skal man altså gjenbruke de som om det var en gammal tampong som det fortsatt er plass til mer i. Nei fysj. Anonymkode: eafdd...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #11 Del Skrevet 13. januar 2021 Hender jeg gjør det selv. Nikotinen kommer vel ganske raskt, så det er vel ikke mye igjen av den? Anonymkode: dc125...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #12 Del Skrevet 13. januar 2021 Det vil ikke være særlig med nikotin igjen nei. Da vil det isåfall bare være for å ha noe under leppa. Kjøp Onico for å venne deg av med nikotin? Eller slutt helt. Det er det beste rådet mitt.😊 Jeg sluttet helt med snus for 3 år siden da jeg ikke hadde råd rett og slett. Nå snuser jeg litt Onico.. Anonymkode: 8076d...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #13 Del Skrevet 13. januar 2021 Jeg gikk over til løssnus, ble mye billigere. Anonymkode: c8c01...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #14 Del Skrevet 13. januar 2021 Snus er blitt billigere nå! Ingen grunn til å resirkulere. Høres ekkelt ut. Anonymkode: 76f3d...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå