Gå til innhold

Er det lettere å få en gift mann eller en singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er lettere å få en gift mann med tanke på A4 livet hans?  Og så mye barne mas osv

Anonymkode: effb4...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil påstå det, ja.

Anonymkode: 9beb5...b68

Skrevet

Æsj. Hvorfor skulle man ville det? Så innmari komplisert det blir.

Anonymkode: 6202e...2da

• Liker 2
Skrevet (endret)

For å være ærlig, Jeg kan få en gift mann når som helst. Av de henvendelsene jeg får når jeg er ute/ de som responderer på mine tilnærmelser, så er det svært få som forteller at dem er gifte, men veldig mange av dem er det. De aller aller fleste de ønsker å ta ting videre uavhengig av status og de forsøker å skjule status så lenge som mulig for meg. 

Det er noe av grunnen til at jeg er single. 

Endret av Nooni
  • Liker 3
Skrevet

Menn er ikke skapt for å sitte fast i et forhold over lang tid med kone og barn. De er skapt for å leve livet og få utløp for litt av hvert. Spre sine gener. 

Så ja, mange gifte menn, eller menn i samboerskap, kunne nok tenke seg et eventyr nå og da. Kanskje til og med finne en ny dame. 

Anonymkode: 37c4a...501

• Liker 1
Skrevet

Hva er premisset for spørsmålet? Skal du bare finne en å ligge med, én gang, eller flere ganger?  Ønsker du et forhold?  Er ikke enslige menn attraktive nok?  Er det bare lettere og mer praktisk for deg, å gå etter gifte? 

Skjønner du hva jeg vil fram til her? Å  en mann,  hva legger du i det, at kona gir ham bort? 

Anonymkode: 0f3d5...6f5

• Liker 4
Skrevet

Du "får" aldri en gift mann. 

Anonymkode: a8a99...415

• Liker 1
Skrevet

Det er sjokkerende lett å få en gift mann til sengs iallefall. 

Anonymkode: d1f3f...bee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn er ikke skapt for å sitte fast i et forhold over lang tid med kone og barn. De er skapt for å leve livet og få utløp for litt av hvert. Spre sine gener. 

Så ja, mange gifte menn, eller menn i samboerskap, kunne nok tenke seg et eventyr nå og da. Kanskje til og med finne en ny dame. 

Hvis det er slik du påstår, noe jeg mener er vås fra ende til annen. Hvorfor går da menn inn i forhold? 

• Liker 2
Skrevet

They never leave their wives..

Spørs hva du vil ha da. Kun sex? For hvem vil vel gå inn i et forhold med noen som man faktisk vet med sikkerhet er fullt i stand til å være utro, og sannsynligvis kommer til å være det igjen? HVIS de da skulle gidde å forlate familien de alt har.

Jo lykke til du. De mennene som er verdt å samle på er ikke utro.

Anonymkode: cc0f5...980

• Liker 3
Skrevet
Nooni skrev (11 timer siden):

For å være ærlig, Jeg kan få en gift mann når som helst. Av de henvendelsene jeg får når jeg er ute/ de som responderer på mine tilnærmelser, så er det svært få som forteller at dem er gifte, men veldig mange av dem er det. De aller aller fleste de ønsker å ta ting videre uavhengig av status og de forsøker å skjule status så lenge som mulig for meg. 

Det er noe av grunnen til at jeg er single. 

Du hadde ikke fått meg. Kun en dame i mitt liv! I gode og onde dager!

Anonymkode: 5c202...ad7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om du er fornøyd i ditt forhold og har funnet den rette har du ikke behov for å ha deg ned andre. Bare den du er sammen med. Så det er feil. Hvorfor bry seg om andre når du som par har deilgi sex selv etter mange år.Er trygg på hverandre og fremdeles utforsker.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du hadde ikke fått min. Sist noen prøvde seg skrek han gå din j... hore.. jeg er gift. Hehe

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke alle mannfolk er sånn

Anonymkode: b8a0f...776

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Føler det er lettere å få en gift mann med tanke på A4 livet hans?  Og så mye barne mas osv

Anonymkode: effb4...3d8

Garantert - hvis man venter tre år. Men det er nok mest for sex at dette er lett. Er det først og fremst sex du tenker på i denne sammenheng eller mer langvarig og fast elskerinne-forhold?

Skrevet
OPIgirl skrev (2 timer siden):

Hvis det er slik du påstår, noe jeg mener er vås fra ende til annen. Hvorfor går da menn inn i forhold? 

Av de menn som jeg har i min omgangskrets, så vil de færreste gå fra kone/samboer. De vil helst ha det som de er vant til, og de vil helst ikke ha samlivsbrudd.

Det er flest damer som går fra menn, og jeg tror det er fordi menn liker det de er vant til, de fortsetter i samme spor selv om dama klager, og de blir veldig overrasket når dama vil gå, selv om dama gjentatte ganger har fortalt dem hva som er galt i forholdet for henne. 

Anonymkode: 4e6d4...ef2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det med gifte damer også. Damer er faktisk mer utro enn menn. 

Anonymkode: cfe67...8ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det med gifte damer også. Damer er faktisk mer utro enn menn. 

Stille, vi vil ikke høre at kvinner ikke er et spor bedre enn menn når det kommer til utroskap.

Forresten så er menn og kvinner like mye utro. 

Anonymkode: 1a829...8ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bullshit. Damer er oftere utro enn menn, og det er nesten aldri mannen som vil skille seg eller ønsker brudd i forholdet. Damene er de som går. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bullshit. Damer er oftere utro enn menn, og det er nesten aldri mannen som vil skille seg eller ønsker brudd i forholdet. Damene er de som går. 

Det tror jeg også. Damer har mye lettere for å få en mann til sengs enn en mann har for å få seg en dame. Tror nok dette er årsaken til at flest damer er utro. Lysten og kåtskapen tror jeg likevel er nokså likt fordelt.
Jeg tror også at menn oftere tilgir utroskap enn det damer gjør. Det skulle vært både langvarig og intenst før jeg kastet henne på dør etter utroskap. "Skyt" meg gjerne, men dette er altså det jeg TROR (og har sett), men ikke vet sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...