Gå til innhold

Har mottatt en sms med anonym avsender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har opplevd lignende? Jeg har mottatt en sms med anonym avsender. Innholdet i den sms var en advarsel for meg mot en annen,små detaljer ble nevnt,sikkert for å bevise at vedkommende snakket sant. Men nå er jeg litt rådvill,skal såklart vise sms til vedkommende det handler om men kan man finne ut hvem denne er fra egentlig? Jeg blir jo veldig nygjerrig.  Noe i den sms handlet jo om ting jeg har snakket med vedkommende om så noe sannhet er det jo i den... 

Anonymkode: 78a84...564

Skrevet

Ingen?:) 

Skrevet

Ikke opplevd lignende, er sjeldent drama rundt meg. Men, det er null problem, med litt teknisk innsikt, å sende SMS fra hvilken som helst avsender.

Anonymkode: b2591...9d1

Skrevet

Kan du svare på SMSen? 

Anonymkode: 45183...38c

Skrevet

Står det ikke fram ett telefonnummer? Hvem står som avsender? Bare "anonym"?

Anonymkode: 01f50...94a

Skrevet

Jeg kan ikke svare på sms og det står kun Anonym som avsender. Jeg forstår ikke noe av dette,jeg er ei voksen dame med voksne venner - 40 årene. Aldri før vært i lignende saker,men det er åpenbart at vedkommende jeg ble advart mot har snakket og kansje ikke ønsker det beste for meg mtp innholdet i smsen. 

Skrevet

Tviler på at du kan finne ut av det. 

men skjønner ikke hvorfor du skal vise sms til vedkommende du ble advart mot. Med mindre du vet at sms-en er 100 % feil, kan du kaste ild på bålet ved å gjøre det.

Anonymkode: 63123...640

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei. Noen som har opplevd lignende? Jeg har mottatt en sms med anonym avsender. Innholdet i den sms var en advarsel for meg mot en annen,små detaljer ble nevnt,sikkert for å bevise at vedkommende snakket sant. Men nå er jeg litt rådvill,skal såklart vise sms til vedkommende det handler om men kan man finne ut hvem denne er fra egentlig? Jeg blir jo veldig nygjerrig.  Noe i den sms handlet jo om ting jeg har snakket med vedkommende om så noe sannhet er det jo i den... 

Kanskje den andre personen det gjelder har snakket med en annen og fått den til å sende sms? Eller så er det en gal x eller noe?

Anonymkode: 6275c...4f2

Skrevet

Tror jeg ville bare slettet den, og oversett, latet som ingenting. Eller jeg hadde nevnt det likegyldig, men slettet.

Skrevet

Dette har jeg gjort en gang. Sendt en detaljert sms til ei dame, fordi jeg visste at typen hennes hadde vært utro mot henne. Det var ei bekjent som fortalte meg hvem hun hadde ligget med og at hun visste at han hadde dame. Jeg fikk da navn, sted og hvem som var på festen da det skjedde. 

Mitt nummer er skjult så derfor kunne jeg sende ei melding med all informasjon jeg hadde. Så er det opp til damen hva hun vil gjøre med saken. 

Anonymkode: e609b...2f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tviler på at du kan finne ut av det. 

men skjønner ikke hvorfor du skal vise sms til vedkommende du ble advart mot. Med mindre du vet at sms-en er 100 % feil, kan du kaste ild på bålet ved å gjøre det.

Anonymkode: 63123...640

Du har et poeng der , jeg tenkte ikke på akkurat den biten, jeg tror jeg beholder sms for meg selv så får jeg heller bruke den om nødvendig.  En del i den sms er helt klart noe vedkommende jeg ble advart mot har sagt / gjort da det var gjenkjenbart for meg.  Men skal innrømme at jeg har veldig lyst å konfrontere vedkommende om dette men jeg har virkelig ikke lyst på drama i en voksen alder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...