Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #1 Skrevet 12. august 2005 Synes benflørting er sexy, spesielt med en fremmed jente. Har flere ganger gjort dette på kino og fått umiddelbar respons. Synes dere jenter dette også er pirrende?
Gjest TTBoy Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Synes benflørting er sexy, spesielt med en fremmed jente. Har flere ganger gjort dette på kino og fått umiddelbar respons. Synes dere jenter dette også er pirrende? ← En strømpekledd damefot mot bukselåret mitt og jeg er solgt!!! Dritsexy!
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Jeg hadde blitt sur, hater at folk tar på meg før jeg har tatt på dem!
~sikka~ Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 ehhh hallo!! Hadde du gjort det på meg på kino hadde jeg sendt gubben etter deg. Garantert! Ærlig talt.
Gjest gaja ii Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 hadde en fremmed fyr begynt å putte de ekle føttene sine på meg på kinoen ville han blitt veldig våt og kald på tissen
vixen Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 Nei, nei og nei... Heller avsky en pirring for min del.. -viXen-
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Fra en fremmed på f.eks kino hadde jeg opplevd det som ubehagelig og ekkelt.
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Enig med de andre! Særlig siden jeg ikke liker å bli tatt på av fremmede. Liker ikke å hilse på folk, og unngår folkemengder.
nusta Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Kommer veldig an på hvilket humør jeg hadde vært i og hvem som hadde gjort det. Kan liksom ikke si at jeg ville likt eller mislikt det før der og da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå