Gå til innhold

Nyttårsforsett! Vi jobber med å "spare" 70 000,- i måneden!

Anbefalte innlegg

Skrevet
twitter skrev (Akkurat nå):

En stor diskusjon om hvor vi skal sette pengene!

Åååå en stor diskusjon. Nei DA tror vi jo ikke at du har laget deg en liten trolletråd 🤣

"Før noen roper troll, du skulle vært i stua vår for noen minutter siden!"

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra at dere vil spare og gi til veldedighet:) Det hørest ut som om dere har litt lite kontroll på pengebruken deres, så kanskje dere burde lage et budsjett først med inntekt og utgifter for å se hva dere faktisk bruker penger på? Da ser dere lettere hvor dere kan spare.

Anonymkode: c761e...49f

Budsjett har  vi satt opp.  Fortsatt 70 000,- vi ønsker å gi til veldedighet.  Vi er bare uenige til hva?

Skrevet
Guppy88 skrev (1 minutt siden):

Åååå en stor diskusjon. Nei DA tror vi jo ikke at du har laget deg en liten trolletråd 🤣

"Før noen roper troll, du skulle vært i stua vår for noen minutter siden!"

Du er jo hvorfor jeg skrev akkurat det.  Ante meg at noen ville skrike ut troll.   Nei, jeg spør i fullt alvor, hva burde vi kutte ned på?!

Skrevet
twitter skrev (2 minutter siden):

Budsjett har  vi satt opp.  Fortsatt 70 000,- vi ønsker å gi til veldedighet.  Vi er bare uenige til hva?

Men for tre timer siden var dere jo enige om veldedighet, men var ikke enige om hvor dere ville hente pengene fra? 

Når ble det motsatt?

"Vi er enige om målet, men ikke enige om hvor vi skal kutte!"

• Liker 2
Skrevet
twitter skrev (7 minutter siden):

Stine Sofie Stiftelsen.

Anonymkode: 7a86d...4d8

• Liker 3
Skrevet
Guppy88 skrev (3 minutter siden):

Men for tre timer siden var dere jo enige om veldedighet, men var ikke enige om hvor dere ville hente pengene fra? 

Når ble det motsatt?

"Vi er enige om målet, men ikke enige om hvor vi skal kutte!"

Vi er fortsatt enige om målet,(nå har min kjære lagt seg), dog er vi fortsatt om hvor vi skal kutte!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stine Sofie Stiftelsen.

Anonymkode: 7a86d...4d8

Godt tips, 🙂

Skrevet
twitter skrev (Akkurat nå):

Vi er fortsatt enige om målet,(nå har min kjære lagt seg), dog er vi fortsatt om hvor vi skal kutte!

Ok. La meg late som at jeg tror deg.

Du sier at dere vil spare 70.000,- i mnd.

Du sier at dere bruker 70.000,- på restaurant hver måned.

Hmmm...skal vi se. HVOR kan man hente 70.000 fra.....

Njææææi, den er for vrien. 

• Liker 5
Skrevet
twitter skrev (18 minutter siden):

Mange gode tips🙂 Vi bor i Porsgrunn,  og tar mange turer inn til Oslo. En av mine favoritt  plasser er Oslo Streetfoid.    Setter virkelig pris på å gå i hallen der og bestille retter fra  hele verden.  Og ikke minst matsalen,  mannen er Arsenal fan, jeg en av de få Newcastle fan. Så vi ender alltid på sportsppuuben  på utsiden.       I samme åndedrag, utenom corona drar vi alltid på blå søndager for å høre frank znort

Tull og tøys, vi har ikke noe par her i Porsgrunn som tjener så hinsides godt at de spiser for 70 k i måneden på restaurant, det hadde stått i PD, TA, eller varden for lengst :ler:

Anonymkode: 80fec...fe2

• Liker 4
Gjest Freakingawesome
Skrevet

ElisabethFraBerum, eller hvem enn du er. 

Gidder du å slutte nå? Har du seriøst ikke noe bedre å gjøre? 
Rimelig patetisk og trolle under 5 forskjellige kontoer.. 

Skrevet

Ingen i Porsgrunn tjener så mye, da hadde de ikke bodd i Porsgrunn.

I call Troll.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tull og tøys, vi har ikke noe par her i Porsgrunn som tjener så hinsides godt at de spiser for 70 k i måneden på restaurant, det hadde stått i PD, TA, eller varden for lengst :ler:

Anonymkode: 80fec...fe2

Jo, er nok det. Bor i Hovenga🙂

Skrevet
Guppy88 skrev (35 minutter siden):

Ok. La meg late som at jeg tror deg.

Du sier at dere vil spare 70.000,- i mnd.

Du sier at dere bruker 70.000,- på restaurant hver måned.

Hmmm...skal vi se. HVOR kan man hente 70.000 fra.....

Njææææi, den er for vrien. 

Ser den, men fortsatt vanskelig å gi opp en livsstil.  Min kjære og jeg er fortsatt uenige om hvor vi skal kutte.  Jeg ønsker fortsatt å ha fine opplevelser. Om det så dreier seg om Under i Lindesnes,  eller kul sushi opplevelse i Stavanger (drar kun inn Norske opplevelser nå pga Cotona).  Ser hva du mener. Vet hvor vi kan kutte , men vi er uenige!

Skrevet
twitter skrev (10 timer siden):

Ser den, men fortsatt vanskelig å gi opp en livsstil.  Min kjære og jeg er fortsatt uenige om hvor vi skal kutte.  Jeg ønsker fortsatt å ha fine opplevelser. Om det så dreier seg om Under i Lindesnes,  eller kul sushi opplevelse i Stavanger (drar kun inn Norske opplevelser nå pga Cotona).  Ser hva du mener. Vet hvor vi kan kutte , men vi er uenige!

Hadde dere tjent så mye som du påstår hadde dete ikke trengt å spare inn for å få råd til veldedighet.

Du er liksom kjemperik, men må spare og kutte ned? Det henger ikke på greip.

Dårlig trolletråd.

Anonymkode: f86f3...c84

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...