AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Dere som har diagnosen, hva jobber dere med? Anonymkode: 3a007...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Del Skrevet 13. januar 2021 Går på AAP. Dessverre. Vært noen innleggelser, mye depresjon og vanskelig med å føle meg verdifull. Tidligere har jeg hatt 2 veldig gode jobber, 1 på kontor med markedsføring og oversettelser og 1 som mellomleder i en stor internasjonal bedrift. Det trivdes jeg godt med og var funksjonell og følte at jeg bidro med positivt. Etter dette har jeg hatt noen korte jobber her og der som ikke fungerte i det hele tatt. Spesielt kundekontakt sliter jeg mye med, det er mange sure mennesker som tar det ut på butikkansatte og det fungerer dårlig når man tar med seg mye negativt. Gruet meg mye til jobb, taklet utad alt fint men følte alltid klumpen i magen. Er tidvis veldig sliten, vet ikke hva jeg kan gjøre i fremtiden men håper jeg kan jobbe og fungere uten å slite meg helt ut. Omverdenen/miljøet rundt tar mye krefter uansett hvor jeg er, jeg er alltid "på". Anonymkode: 16779...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Joda, jobber. Fullt. I perioder har jeg skadet meg selv på jobb også. I lunsjen. Men utenom det går det bra på jobb.. Anonymkode: 2e007...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Del Skrevet 13. januar 2021 Om man har EUPF, hyler og skriker man og lager masse drama? Og har masse kjærester? Eller kan man være stille og innadvendt og ta seg ut på seg selv? Hvor fikk dere hjelp til å finne ut av dette? Anonymkode: 31642...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om man har EUPF, hyler og skriker man og lager masse drama? Og har masse kjærester? Eller kan man være stille og innadvendt og ta seg ut på seg selv? Hvor fikk dere hjelp til å finne ut av dette? Anonymkode: 31642...74e Ja, det kan man være. Er mange måter å ha et ustabilt følsesliv. Jeg tror ikke mange merker at jeg har hatt denne pf'en. Scorer under cut-off pr dags dato og lever et stabilt og rolig liv. Anonymkode: ec990...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 14. januar 2021 #6 Del Skrevet 14. januar 2021 Min bestevenninne har denne lidelsen, og hun jobber fulltid i en barnehage og trives der. Hun går til behandling, på medisiner og er relativt stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det kan man være. Er mange måter å ha et ustabilt følsesliv. Jeg tror ikke mange merker at jeg har hatt denne pf'en. Scorer under cut-off pr dags dato og lever et stabilt og rolig liv. Anonymkode: ec990...c80 Hvor kan man få hjelp? Kan jeg si det til psykiateren jeg går til på dps? At jeg vil utredes for emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: 31642...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå