AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Enslig, men har barn. Nok en dag uten en tlf, meld eller annen kontakt med folk. Det er ensomt. Er det sånn at folk bare tenker på seg selv og sitt? Anonymkode: 01b7b...68d
visp Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enslig, men har barn. Nok en dag uten en tlf, meld eller annen kontakt med folk. Det er ensomt. Er det sånn at folk bare tenker på seg selv og sitt? Anonymkode: 01b7b...68d Men det var litt vagt dette. Jobber du? For normalt er jo folk opptatt med jobb på dagtid og passe skutt etterpå. Har du tatt kontakt med noen?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 visp skrev (1 time siden): Men det var litt vagt dette. Jobber du? For normalt er jo folk opptatt med jobb på dagtid og passe skutt etterpå. Har du tatt kontakt med noen? Ja, jobber litt. Skjønner det, men folk vet og hvilke tid det er. Så håpte folk var flinkere, men de er ikke det. Nok med sitt. Nei, har ikke det. Hatt lyst, men må ikke forstyrre familielivet og de har ikke tenkt på meg så. Anonymkode: 01b7b...68d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Tar du noe initiativ til kontakt da, eller bare venter du? Mange mennesker med familie og sosial omgangskrets glemmer å ta initiativ, men det betyr ikke at de ikke liker deg. Det er ikke et tap å sende den første meldingen. Man har ansvar for eget liv og egen lykke så du må ta kontakt og komme deg ut sånn som alle andre. Anonymkode: 96bce...1db 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, har ikke det. Hatt lyst, men må ikke forstyrre familielivet og de har ikke tenkt på meg så. Hva om alle tenker som deg?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #6 Skrevet 13. januar 2021 Har ikke fått mld /tlf fra noen på kanskje 7 år. Har mann og barn da, så skal ikke klage, er ihvertfall ikke aleine Anonymkode: 3870a...5cf
Titania Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, jobber litt. Skjønner det, men folk vet og hvilke tid det er. Så håpte folk var flinkere, men de er ikke det. Nok med sitt. Nei, har ikke det. Hatt lyst, men må ikke forstyrre familielivet og de har ikke tenkt på meg så. Anonymkode: 01b7b...68d Det er også mulig de har tenkt nøyaktig det samme som deg også. En ting er om all kommunikasjon er enveis, det blir feil. Men en annen ting er å sitte hjemme og ikke forsøke, for å tenke at alle andre er opptatt Folk flest svarer når de kan. Noen ganger må man liksom bare ta det første steget selv, ikke vente at andre skal gjøre det (og selvsagt, mulig du har gjort det, men det står det ikke noe om i tråden).
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har ikke fått mld /tlf fra noen på kanskje 7 år. Har mann og barn da, så skal ikke klage, er ihvertfall ikke aleine Anonymkode: 3870a...5cf Jeg får også sjelden telefoner, men har fått så mange gode venninner ved å ta initiativ selv. Et par av de nyeste er flinkere til å melde, men noen er bare ikke så flinke til å ta kontakt, jeg tar ikke det personlig. Anonymkode: 96bce...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå