Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en i et halvt år. Han sa før jul at han hadde kjøpt julegave til meg og snakket veldig mye om det. Men har enda ikke fått den og han har ikke nevnt noen ting. Jeg tør liksom ikke å spørre om den, fordi føler det er litt ufint. Men er så redd for om han har gitt den til noen andre eller hva som egentlig skjedde.. What to do?

Anonymkode: bf8d3...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han fått julegave av deg, da? Det hadde passet å spørre da.

Anonymkode: b6653...fc6

Skrevet

Samme skjedde meg i fjor. Og han fikk eksklusive gaver av meg. Jeg fikk det aldri, bryr meg ikke om gaven men det er løgnene som gjør vondt. 

Anonymkode: 9160c...e92

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme skjedde meg i fjor. Og han fikk eksklusive gaver av meg. Jeg fikk det aldri, bryr meg ikke om gaven men det er løgnene som gjør vondt. 

Hvorfor fortsatte du med å gi ham gaver etter første løgn?

Håper du husker på å ikke gi ham noe til Valentines dag eller bursdag eller neste jul, for den del.

Skrevet

Furure faking... sjekk det ut, faker noe i fremtiden for å holde på deg der og da. 

Anonymkode: 6dfcd...5bc

• Liker 5
Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

Håper du husker på å ikke gi ham noe til Valentines dag eller bursdag eller neste jul, for den del.

Visste jo ikke at alt var løgn før det var for sent. Slo opp kort tid etter da. 

Skrevet
5 minutter siden, O.G. said:

Du siterer ikke TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har han fått julegave av deg, da? Det hadde passet å spørre da.

Fikk andre til å kjøpe julegaver for meg fordi jeg hadde så sinnsykt mye å gjøre, så nei, har ikke kjøpt noe. Men tenkte å få til noe litt på etterskudd hvor jeg hadde mer tid, men hører ikke noe fra han så...

ts

Skrevet

Kanskje han venter på gaven sin?

Hva mener du at du ikke har hørt noe fra han? Om gaven? Generelt?

Anonymkode: 332d2...a36

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fikk andre til å kjøpe julegaver for meg fordi jeg hadde så sinnsykt mye å gjøre, så nei, har ikke kjøpt noe. Men tenkte å få til noe litt på etterskudd hvor jeg hadde mer tid, men hører ikke noe fra han så...

ts

Spør om når dere skal bytte julegaver, si du vil åpne med han. 

Anonymkode: a5495...204

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

ts

Hørt på Lene Orvik sin podcast? Var en som hadde snakket om en gave til henne i flere måneder. At han hadde kjøpt en så flott gave osv. Da hun fikk den så lå kvitteringen i posa, og den var kjøpt for få timer siden. Han lyver... ingen holder igjen en gave for noen man bryr seg om. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde han hatt en gave så hadde du fått den. Ingen som holder igjen en gave eller glemmer det.  Hvertfall ikke noe han snakket en del om den. 

Jeg datet en sånn fyr en gang. Han hadde den ene gaven etter den andre. Etter to år frem og tilbake hadde jeg forsatt ikke fått noen gaver. Da hadde han til og med sakt han skulle ordne kjøleskap til meg når jeg fikk ny leilighet. Hørte ikke noe mer fra han nei 😅

Anonymkode: 3c463...ccf

• Liker 2
Skrevet

Han lyver for å holde på deg.

Dønn idiotisk. Med bare bittelitt innsats kunne han jo faktisk kjøpt en ok gave.

Vær veldig obs på om han ellers også snakket om framtiden, hvordan ting skal bli, ting dere skal gjøre sammen osv - blir det gjennomført?

Om ikke - så faker han et forhold og framtidsdrømmer med deg for å ha enkel tilgang til sex. 

Anonymkode: 6c822...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...