Lemona Skrevet 12. august 2005 #1 Skrevet 12. august 2005 http://detsoteliv.no/ Her finner man jo alt mulig. Synes jeg gjorde et virkelig funn da jeg kom over dennne, og tenkte jeg måtte dele min begeistring.
Gjest Emera Skrevet 12. august 2005 #2 Skrevet 12. august 2005 Å ja, har vært der! Men jeg prøver å begrense besøkene til lørdager. Har lite sans for selvpining...
sixx Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Takk for link Lemona....alltid så fint når noen vil dele.
Gjest Ingrid78 Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Fy... der var det farlig mye som fristet...
tøydukke Anna Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Der er det mye som er farlig godt.... After Eight ostekaken og Troikakaken anbefales på det sterkeste!!!! NAM!
reddelinnea Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Sjokoladekaker er god det. Og kaker. Jeg pleier aldri å bake kaker selv. Orker ikke jeg. Har dere smakt punche bolle? Det er godt det. Pleier å kjøpe det på bakeren eller i butikken. Ert helt avhengig av søtt jeg. Spiser søtt hver dag.
Lillepuz Skrevet 13. august 2005 #8 Skrevet 13. august 2005 ble helt borte vekk siste halvtimen jeg... så et par kaker jeg skal prøve meg på, strawberry cheesecake f.eks... og sjokoladekake.
Milly:) Skrevet 13. august 2005 #9 Skrevet 13. august 2005 Tør nesten ikke trykke på "sjokoladekaker"... Bake i morgen kanskje? Nam!
Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #10 Skrevet 13. august 2005 Sjokoladekaker er god det. Og kaker. Jeg pleier aldri å bake kaker selv. Orker ikke jeg. Har dere smakt punche bolle? Det er godt det. Pleier å kjøpe det på bakeren eller i butikken. Ert helt avhengig av søtt jeg. Spiser søtt hver dag. ← Åh sjokoladekaker. Jeg er så enig. Jeg også liker godt søtt, men bruker ofte Toro sine produkter, for eksempel muffins og cookies. Kjempegodt om man ikke gidder eller ikke har tid...
Gjest gjesten Skrevet 13. august 2005 #11 Skrevet 13. august 2005 Har laget "Gammeldags eplekake" etter oppskrift fra Det søte liv flere ganger. Fabelaktig god. Et problem med dette nettstedet er at det er så mye fristende der at en aldri får bestemt hva en vil prøve. Man blir bare sittende og sikle foran skjermen.
Gjest Emera Skrevet 13. august 2005 #12 Skrevet 13. august 2005 Å ja, har vært der! Men jeg prøver å begrense besøkene til lørdager. Har lite sans for selvpining... ← I dag er det lørdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå