Gå til innhold

Ble ringt fra Nord-Korea!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri opplevd før. Hva kan dette være?

B35FD478-E525-4E81-9ED5-3BF40B749A67.png

Anonymkode: 11db4...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scam

Anonymkode: 96387...8e1

• Liker 5
Skrevet

Det er nok meningen at du skal bli nysgjerrig og ringe tilbake.

Anonymkode: 09bdb...a33

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nok meningen at du skal bli nysgjerrig og ringe tilbake.

Anonymkode: 09bdb...a33

Hehe ja tenkte meg det. Men så da tror du at det er fra et annet land, siden hadde jo vært merkelig om Nord-Koreanske innbyggere får drive med telefonsalg og svindel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe ja tenkte meg det. Men så da tror du at det er fra et annet land, siden hadde jo vært merkelig om Nord-Koreanske innbyggere får drive med telefonsalg og svindel.

De ringer selvfølgelig ikke fra Nord-Korea. Det er haugevis av tjenester som gjør at de kan ringe fra andre land, også slik at det ser ut som de ringer fra norske telefonnummer. 

Anonymkode: b6a57...687

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er bare miclosoft som skal fortelle at du har fått virus. Bare finn frem kredittkortet så løser det seg. Eller så er det kim jong il som vil ha deg som ny atombombeminister (han forrige forsvant).  

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 7
Skrevet

De ringte meg også for 10 minutter siden.

Skrevet

Hvordan klarer du å ha 14 uhørte beskjeder på svareren?

• Liker 2
Skrevet
2010slankeren skrev (Akkurat nå):

Hvordan klarer du å ha 14 uhørte beskjeder på svareren?

Kanskje Nord-Korea har lagt igjen mange beskjeder?? 😂😂

Ikke jeg som er TS, altså.

Anonymkode: 1a173...726

• Liker 1
Skrevet

Trenger overhode ikke være fra Nord-Korea. Det er lett å lage falske avsender-nummer. De kan like gjerne sitte i Oslo. MEn uansett garantert svindel.

Anonymkode: c9803...3ef

Skrevet

Heeelt sikker på at det ikke er en eller annen Kim som ringer for å fortelle at du har vunnet jackpotten i superduperlotto da? 

Burde prøve å ringe tilbake, og når de spør om visadetaljene er det nok bare for å overføre gevinsten.

Anonymkode: 10d96...eba

• Liker 3
Skrevet

Nord-Korea med ca. 20 mill innbyggere har et 7 siffret nummer? Greit de er fattige og kun 2% har mobil sikkert, men alikvel.

Anonymkode: 35585...615

Skrevet

Kult at du fikk telefon fra "Nord-Korea".

Anonymkode: f26cf...0db

Skrevet

Kim Joung som sikkert ønsker en ny venn nå ettersom Trump snart forlater sitt embete.

Skrevet
On 1/12/2021 at 9:48 PM, solmåneogstjerner said:

Det er bare miclosoft som skal fortelle at du har fått virus. Bare finn frem kredittkortet så løser det seg. Eller så er det kim jong il som vil ha deg som ny atombombeminister (han forrige forsvant).  

Kim Jong il er dessverre død, men det kan fortsatt ha vært Kim Jong Un. Det er i hvert fall stor sjanse for at det var Kim, Lee eller Park som slo på tråden.

About 20 percent of South Korea's population of 49.3 million (2015 est.) has the family name Kim. That's about 10 million people. Lee is the second most common name, and Park (or Pak) is the third. All told, about 45 percent of Koreans have one of these three names.

Anonymkode: 8ef55...694

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kim Jong il er dessverre død, men det kan fortsatt ha vært Kim Jong Un. Det er i hvert fall stor sjanse for at det var Kim, Lee eller Park som slo på tråden.

About 20 percent of South Korea's population of 49.3 million (2015 est.) has the family name Kim. That's about 10 million people. Lee is the second most common name, and Park (or Pak) is the third. All told, about 45 percent of Koreans have one of these three names.

Ups, dette gjaldt Sør-Korea. Men noe sier meg at det ikke er en lavere andel Kim i Nord. 😄

Skrevet

jeg fikk to tlf fra kosovo denne uken🤭😬

Anonymkode: b3fb5...60b

Skrevet

Jeg vil også ha telefon fra Kim jong-un!

Skrevet

Jeg har også blitt oppringt fra Nord Korea, i tillegg til 5-6 ganger fra Liverpool (lokalavisa omtalte meg riktignok som keepertalent en gang tidlig på 80-tallet, men jeg tviler på at det har noe med saken å gjøre...).

Anonymkode: 9c05b...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...