AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Kjemi og connection? Sex og nærhet? En kombinasjon? Andre ting? Kan dere bli forelsket i en mann uten å ha hatt sex først, eller er dette nødvendig for å "trigge" forelskelsen? Det var en annen tråd her for en stund tilbake, hvor to brukere diskuterte hva som typisk gjorde at kvinner ble forelsket. Den ene brukerens påstand var at kvinner ofte blir forelsket i menn som "tar for seg" seksuelt, og at kvinner ikke blir forelsket menn som bare sitter og pjusker og koser. Er det noe i dette? Blir det å være litt på og "ta for seg" i en tidlig fase sett på som mer tiltrekkende enn det å ta det litt mer rolig og bli godt kjent før man gjør noe fysisk? Anonymkode: 88aae...789
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Lojal og intelligent. jeg ble forelsket og fortsatt er forelsket i en uten å ha hatt sex med han. Han er tiltrekkende fordi han er smart og lojal. Vært forelsket i han i mange år, han er den jeg aldri fikk. Ofte kan jeg fantasere om hvordan det er å ha sex med han. Anonymkode: c7b53...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Jeg liker utelukkende menn som "tar for seg" og er naturlig dominante. Men så er jeg submissiv/underdanig og BDSM-er, så jeg tenner ikke på andre typer menn, og blir kun forelsket i sånne menn. Har funnet drømmemannen, og han er sånn. Anonymkode: 51eb9...458 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Godhet ❤️ Menn som utstråler varme og er koselige og skjønne og som ikke gir ubehagelige vibber, og som er koselige. Sukkh. Jeg lot min sånn gå. De vokser jo ikke på trær da, men han er lykkelig nå i det minste. ❤️ Anonymkode: c3dd6...342 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Det er helt vanlig at kvinner blir forelsket i menn de ikke har hatt sex med. Ofte er det omvendt, mange kvinner ønsker egentlig ikke å ha sex med en mann de ikke er forelsket i. Anonymkode: febc3...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Kjemi, humor, varme, kunnskap. Betatt først, så forelsket etterhvert. Han var kanskje litt mer "ta for seg" i begynnelsen🤔 Men samtidig hensynsfull. Kanskje jeg skal minne han om det Anonymkode: 08f52...76f 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 Jeg ble nok betatt av mannen fordi det stemte at selv om han er selvstendig, er han også seksuelt submissiv. Det er en dynamikk vi har måttet finne ut av, men den første daten satt alt som spikret. Jeg var sånn, wow. Han har i etterkant forklart at han ikke var sikker på om jeg ville kysse ham, langt mindre ta ham 😀Men det ville jeg. Og så kom de andre tingene også, mer og mer. Musikk, film, dans, mat, kumnskap, humor og mange andre ting vi har til felles. Anonymkode: aacf7...69d 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 Jeg har ikke tiltro til at folk egentlig vet og forstår hva som gjør at man blir forelska. Det er nok mer dyrisk og primitivt enn en del fremstiller det her. Forelskelse er ingen høyverdig magisk følelse, det er hormoner som skal trigge reproduksjon Anonymkode: 104ef...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 I utgangspunktet utstråling/kjemi. Tiltrekningen forsvinner imidlertid før den når forelskelse dersom jeg ikke opplever at vedkommende er smart, klok og raus. Jeg har absolutt vært forelsket i noen uten å ha hatt sex. Anonymkode: 92870...702 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke tiltro til at folk egentlig vet og forstår hva som gjør at man blir forelska. Det er nok mer dyrisk og primitivt enn en del fremstiller det her. Forelskelse er ingen høyverdig magisk følelse, det er hormoner som skal trigge reproduksjon Anonymkode: 104ef...1ff Åh, det er dyrisk og primitivt. Ingen rasjonell avgjørelse. Mer, dette er mannen jeg må ha. Som å bli slått i magen. Anonymkode: aacf7...69d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #11 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den ene brukerens påstand var at kvinner ofte blir forelsket i menn som "tar for seg" seksuelt, og at kvinner ikke blir forelsket menn som bare sitter og pjusker og koser. Er det noe i dette? Blir det å være litt på og "ta for seg" i en tidlig fase sett på som mer tiltrekkende enn det å ta det litt mer rolig og bli godt kjent før man gjør noe fysisk? En mann som tar for seg og en kvinne som holder igjen, det er oppskriften. Helt sikkert mange som er uenig i det, men pytt. Anonymkode: eaf16...669
Litjepiiia Skrevet 12. januar 2021 #12 Skrevet 12. januar 2021 God kjemi, absolutt - jeg trodde jeg hadde opplevd det før, helt til jeg oppdaget denne typen og kjemien mellom oss 🤩 Vi klaffer så godt i måten vi prater og forstår hverandre på, får hverandre til å le, ikke kleint på noe vis heller 😄 Ikke gjort noe fysisk enda 🙊 Men jeg er absolutt forelska ja, håper han er det og 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #13 Skrevet 13. januar 2021 Kjemi er det viktigste for meg, samt hvordan han får meg til å føle meg. Utseendet spiller ikke så stor rolle. Jeg har aldri blitt forelsket i de typisk kjekke mennene. Jeg har vært ordentlig forelsket en gang i livet mitt. Jeg møtte han ute, i det jeg oppdaget han var det som ett lyn som gikk gjennom kroppen. Det var bare noe ved han. Som om jeg kjente han fra før. Vi kom i prat og vi hadde en veldig god tone, som om vi alltid hadde kjent hverandre. Vi begynte og date og jeg har aldri opplevd noe lignende kjemi messig. Det var en ekstrem dragning til hverandre fra oss begge. Det gikk ca to måneder før jeg ble gravid, som ente i spontanabort. Vi gjorde alt for å ikke bli gravid, likevel ble jeg gravid igjen måneden etter. Av ulike grunner tok jeg abort. Vi fortsatte forholdet, men grunnet avstand og omstendigheter som stor aldersforskjell, splittet vi. Det er over ett år siden og vi kjenner begge to fortsatt på ett stort savn. Det føles som halve meg er borte. Så jeg tror at treffer du noen hvor kjemien stemmer, så overgår det alt annet. Håper vi får vår mulighet igjen, en dag. Jeg har aldri trodd på sjelevenner, men han må definitivt være min. Selvom jeg fnyser litt av meg selv mens jeg skriver det. Noe spesielt var det i hvertfall mellom oss. Anonymkode: feece...fce
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #14 Skrevet 13. januar 2021 Penger og status. Anonymkode: 3b30f...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå