GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Hurra fikk ønske mitt oppfylt. Da håper jeg Raymond Johansen er med og ordfører i kommunen for Gardemoen kl 21.30 8
J.E Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 (endret) Bente1234 skrev (3 timer siden): Hurra fikk ønske mitt oppfylt. Da håper jeg Raymond Johansen er med og ordfører i kommunen for Gardemoen kl 21.30 Raymond og Sylvi var gode i Debatten. Tiltak mot importsmitte er jo det aller viktigste tiltaket vi kan ha og vi burde hatt det på plass for lengst ,helst da de åpnet opp i sommer. Det er jo blitt bedre, men fortsatt for mange smutthull til og snike seg unna. Det er forståelig at Norge trenger disse arbeiderene men det skal ikke gå an og lure seg unna karantene og testing. Jeg håper regjeringen gjør noe med dette nå! Endret 12. januar 2021 av J.E 5
The Kitten Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 J.E skrev (1 minutt siden): Raymond og Sylvi var gode i Debatten. Tiltak mot importsmitte er jo det aller viktigste tiltaket vi kan ha og vi burde hatt det på plass for lengst da de åpnet opp i sommer. Det er jo blitt bedre, men fortsatt for mange smutthull til og snike seg unna. Det er forståelig at Norge trenger disse arbeiderene men det skal ikke gå an og lure seg unna karantene og testing. Jeg håper regjeringen gjør noe med dette nå! Det er lov å håpe, men jeg har mine tvil. Det har jo ikke evnet å ta noe kritikk hittil, så ingen grunn til å tro de skal begynne med det nå. 3
Gjest loveli Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 J.E skrev (4 minutter siden): Raymond og Sylvi var gode i Debatten. Tiltak mot importsmitte er jo det aller viktigste tiltaket vi kan ha og vi burde hatt det på plass for lengst ,helst da de åpnet opp i sommer. Det er jo blitt bedre, men fortsatt for mange smutthull til og snike seg unna. Det er forståelig at Norge trenger disse arbeiderene men det skal ikke gå an og lure seg unna karantene og testing. Jeg håper regjeringen gjør noe med dette nå! Jeg krysser fingrene mine. Helt utrolig at grensene er så lite kontrollert. Må da koste uendelig mye mer å stenge samfunnet som nå, ha folk på trygdeytelser og at mange arbeidsplasser går konkurs. Nedetiden her vil koste mange titalls milliarder. Barna våre betaler prisen for at vi godtar importsmitte slik vi gjør nå. Det er ikke greit.
Anbefalte innlegg