AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Sønnen min sliter skikkelig med rus/psykatri. Han vil jo egentlig ikke ha hjelp, men nå er det gått så langt at jeg tenker at det hadde vært bra om han kunne bli tatt av politiet til slutt, og blitt dømt til behandling. Har vært i noen episoder med han, som jeg egentlig burde anmeldt. Når er det for sent? Snakk om episoder siste året. Anonymkode: 45960...bc9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Det skal ganske mye til for å bli dømt til behandling, altså! Hvorfor ikke heller vurdere tvangsinnleggelse? Anonymkode: 59eae...2b3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det skal ganske mye til for å bli dømt til behandling, altså! Hvorfor ikke heller vurdere tvangsinnleggelse? Anonymkode: 59eae...2b3 Tvangsinnleggelse er veldig vanskelig å få. Veldig vanskelig. Anonymkode: c2d6b...e18 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tvangsinnleggelse er veldig vanskelig å få. Veldig vanskelig. Anonymkode: c2d6b...e18 Det er vel omtrent like vanskelig som å få noen dømt til tvungen behandling. Det er forresten ikke den som anmelder hva straffen blir. Virker som TS tror det. Anonymkode: 86dfa...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå