AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Skal pusse opp en veldig gulnet Trofast-kommode til barnerommet, og har en boks gulvolje stående. Jeg så for meg noe lyst treverk, men vet ikke om hvit gulvolje blir for hvit? Vil ikke miste trefargen helt, vil beholde lunheten av treverket fortsatt. Kan man evt tørke over med en fille relativt kjapt etter påføring, for å minske styrken på fargen? Husker ikke hva butikken sa om fargen når jeg kjøpte den til et helt annet prosjekt, som aldri ble noe av 🤷🏼♀️ Anonymkode: 265b6...dc4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Jeg har brukt den, og syns ikke det ble for hvitt, trestrukturen er absolutt beholdt, og det ser mer hvitvasket ut. Å tørke av gjør at du kan bygge behandlingen til du er fornøyd:) kanskje dumt spørsmål, men skal du pusse den ned først? Anonymkode: 63e72...a72
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har brukt den, og syns ikke det ble for hvitt, trestrukturen er absolutt beholdt, og det ser mer hvitvasket ut. Å tørke av gjør at du kan bygge behandlingen til du er fornøyd:) kanskje dumt spørsmål, men skal du pusse den ned først? Anonymkode: 63e72...a72 Høres ypperlig ut! Ja, det regner jeg med at jeg må 😅 Den er noen år gammel, så er jo litt slitasjeriper her og der. Anonymkode: 265b6...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå