AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Noen som vet om man får kjøpt det der? Ikke hm, cubus eller undertøysbutikker i nærheten og skulle gjerne hatt det ikveld 😉 Anonymkode: 7d270...da8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 En ringerunde hjelper mer enn å spørre her, men tviler Anonymkode: c3f44...bf5
Cuntzilla Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Nei, det har jeg aldri sett. Ikke helt greia til Pierre Robert. Bare sett sånne knestrømper som gamle damer har, antar det ikke har ønsket funksjon siden denne ligger på seksualitet.
Jentegutt Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Cuntzilla skrev (9 minutter siden): Nei, det har jeg aldri sett. Ikke helt greia til Pierre Robert. Bare sett sånne knestrømper som gamle damer har, antar det ikke har ønsket funksjon siden denne ligger på seksualitet. 😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Cuntzilla skrev (10 minutter siden): Nei, det har jeg aldri sett. Ikke helt greia til Pierre Robert. Bare sett sånne knestrømper som gamle damer har, antar det ikke har ønsket funksjon siden denne ligger på seksualitet. 😅😅😅 Stemmer. Er kort i beina, men ikke så kort.😅😅 Skulle spilt inn en liten filmsnutt til mannen min.. Anonymkode: 7d270...da8
Cuntzilla Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 😅😅😅 Stemmer. Er kort i beina, men ikke så kort.😅😅 Skulle spilt inn en liten filmsnutt til mannen min.. Anonymkode: 7d270...da8 Må handle inn en god del neste gang du er på en butikk da, det hører jo hjemme i strømpeskuffen! Du kan jo melde en venninne og spørre om å låne? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå