AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Har en kollega (sjef) hun er hyggelig, men er grei, hyggelig og støttende til den hun snakker med. Er det en konflikt/ uenighet er hun ening med begge parter hver for seg. når hun snakker med meg er hun 100% støttende og helt enig med meg, og når hun snakker med den andre er hun 100% enig med henne. har ingen tillitt lengre og er så skuffet Anonymkode: 1f072...d20
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Hun forsøker nok å møte begge parter og sette seg inn i og forstå situasjonen ordentlig, og derfor oppfattes det som om hun later som om hun er enig med begge. Som regel er det ikke sånn at en har feil og den andre har rett, så derfor må man høre på og lytte ordentlig til begge sitt perspektiv for å kanskje kunne megle seg frem til en løsning der alle er passe fornøyde. Anonymkode: 1cbfe...651 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Er hun fra en annen kultur? Dette er normal høflighet i kulturen min kjære er fra. Så blir det kranglig og drama når de komfronterer hverandre om å ha snakket med 2 (eller ti) tunger til ulike. Som nordmann forstår jeg ikke dette, og synes det er ufint og må være veldig stressende (jeg synes at det er det), men det er liksom bare slik det er. Å si seg uenig i vanlige samtaler er visst uhøflig, men å så jevnlig krangle høylydt på grunn av dette er helt greit. 🥴 Anonymkode: d515c...341
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun forsøker nok å møte begge parter og sette seg inn i og forstå situasjonen ordentlig, og derfor oppfattes det som om hun later som om hun er enig med begge. Som regel er det ikke sånn at en har feil og den andre har rett, så derfor må man høre på og lytte ordentlig til begge sitt perspektiv for å kanskje kunne megle seg frem til en løsning der alle er passe fornøyde. Anonymkode: 1cbfe...651 Å lytte er fint, det bør hun gjøre. Men ikke si konkrete ting som at «du har ikke gjort noe feil, jeg støtter deg 100% og situasjonen er den andres feil.. så går hun til den andre å sier det samme 👎🏼 Anonymkode: 1f072...d20
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hun fra en annen kultur? Dette er normal høflighet i kulturen min kjære er fra. Så blir det kranglig og drama når de komfronterer hverandre om å ha snakket med 2 (eller ti) tunger til ulike. Som nordmann forstår jeg ikke dette, og synes det er ufint og må være veldig stressende (jeg synes at det er det), men det er liksom bare slik det er. Å si seg uenig i vanlige samtaler er visst uhøflig, men å så jevnlig krangle høylydt på grunn av dette er helt greit. 🥴 Anonymkode: d515c...341 Hun er norsk. Veldig konfliktsky, vinglete, og har ikke egne meninger. Hun er enig med den hun snakker med. Nå har det seg slik at jeg og den andre kvinnen snakket sammen, og sjefen ble konfrontert, hun tok parti med denne kvinnen rett foran øynene mine.. da har hun gått å støttet meg i ukesvis.. falsk! Anonymkode: 1f072...d20
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Jeg stoler ikke på noen. Folk ønsker å sitte på stoler samtidig, være venner med alle, ikke ta parti. Det synes jeg er feil. Anonymkode: 10949...b0b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg stoler ikke på noen. Folk ønsker å sitte på stoler samtidig, være venner med alle, ikke ta parti. Det synes jeg er feil. Anonymkode: 10949...b0b Det er veldig feil.. hverfall som leder på en arbeidsplass. Da må en ha egne meninger og ikke gå å lyve til folk. Konsekvensene er dårlig arbeidsmiljø, mistillit og en gjør rett og slett en dårligere jobb. ts Anonymkode: 1f072...d20 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun er norsk. Veldig konfliktsky, vinglete, og har ikke egne meninger. Hun er enig med den hun snakker med. Nå har det seg slik at jeg og den andre kvinnen snakket sammen, og sjefen ble konfrontert, hun tok parti med denne kvinnen rett foran øynene mine.. da har hun gått å støttet meg i ukesvis.. falsk! Anonymkode: 1f072...d20 En slik person burde ikke være sjef eller ha personalansvar. Anonymkode: d515c...341
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En slik person burde ikke være sjef eller ha personalansvar. Anonymkode: d515c...341 Er så enig med deg! Jeg var så ødelagt på jobb i dag at jeg begynte å gråte foran en kunde. Ikke bra for hverken meg eller kunden. fikk ikke snakket med sjefen om hendelsen heller, da hun sa at dette setter vi strek over og det skal aldri snakkes om igjen. der står jeg med tårer i øynene og har det helt jævlig. Skjønner hun ikke vil snakke om dette igjen noen gang, da hun er avslørt med å snakke med ti tunger samtidig Anonymkode: 1f072...d20
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er veldig feil.. hverfall som leder på en arbeidsplass. Da må en ha egne meninger og ikke gå å lyve til folk. Konsekvensene er dårlig arbeidsmiljø, mistillit og en gjør rett og slett en dårligere jobb. ts Anonymkode: 1f072...d20 Jeg snakker generelt Anonymkode: 10949...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå