AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 I disse tider så er vel gåturer å foretrekke når det kommer til dates, og i den forbindelse så er jeg på jakt etter forslag på fine gåturer/stier i omegn Oslo/Viken, burde fungere på kveldstid. Noen som har hatt noen flotte kveldsturer i det siste som kan anbefales? :) Anonymkode: 50ce0...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg har hund i Oslo, så går en del tur. Hvis dere har hodelykt eller ikke er mørkeredde kan f.eks Bygdøy og Sognsvann være hyggelig. Selv er jeg også glad i Ekeberg. Usikker på hvor det er kjørt opp løyper nå, men rundt Nøklevann (Østmarka), pleier å være en hyggelig tur. Fra Rikshospitalet og stien opp til Vettakollen er fin, men antakeligvis glatt nå. Ellers liker jeg mer urbane turer som langs akerselva, lang Lysakerelva (Må nesten ha brodder der) og mange av parkene i Oslo er veldig hyggelige og fine for tida. Frognerparken er til og med opplyst. Tour de Finans langs havnepromenaden er hyggelig på kvelder det ikke blåser så mye. Hvis dere liker å gå på ski, så er Nordmarka oppe om kvelden også. Anonymkode: de4f7...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Del Skrevet 13. januar 2021 Lilloseter og Mariholtet er hyggelige turer Anonymkode: e98f9...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå